הזוכים בטקס גלובוס הזהב 2022: הסרטים "סיפור הפרברים" ו-"כוחו של כלב"

האירוע ה-79 במספרו התקיים בלוס אנג'לס לראשונה במסגרת פרטית שלא הוקרנה בשידור חי, עקב התפשטות הקורונה והחלטת איגוד העיתונאים הזרים בהוליווד. הסדרה הטובה ביותר של השנה היא "יורשים", בין השחקנים המובילים כיכבו וויל סמית' וניקול קידמן

זמן צפייה: 00:15

טקס פרסי גלובוס הזהב גרסת 2022: האירוע ה-79 במספרו התקיים לפנות בוקר (שני) בלוס אנג'לס שבארצות הברית, לראשונה במסגרת פרטית שלא הוקרנה בשידור חי. זאת, עקב התפשטות הקורונה וההחלטה של איגוד העיתונאים הזרים בהוליווד, שנתקבלה לאור טענות על חוסר בייצוג אוכלוסיות מגוונות בטקס, באופן שפגע במוניטין של הטקס האמריקני.

ניקול קידמן טקס הפרסים - ארכיון | צילום: רויטרס

עם זאת, האירוע התקיים בצורה מצומצמת, כשבין הזוכים נמצאו לא מעט שמות מוכרים. ברשימת הסרטים הזוכים כיכב העיבוד ל"סיפור הפרברים" של סטיבן ספילברג, "כוחו של כלב" של ג'יין קמפיון והסדרה "יורשים" של ג'סי ארמסטרונג. בקטגוריית השחקן הראשי הטוב ביותר בסרט דרמה, זכה וויל סמית' על תפקידו בסרט "משפחה מנצחת". בקטגוריית השחקנית הראשית הטובה ביותר בסרט דרמה, זכתה ניקול קידמן על תפקידה בסרט הביוגרפי "הזוג ריקרדו".

Eddie Murphy And Will Smith Arrive At The 64th Annual Golden Globe Awards In Beverly Hills
וויל סמית' טקס הפרסים - ארכיון | צילום: רויטרס

השיר "לא זמן למות" של בילי אייליש, מסרט ג'יימס בונד האחרון בעל אותו השם, הוא השיר השלישי שזוכה בגלובוס הזהב מסדרת הסרטים האמריקנית, בקטגורייה של השיר המקורי הטוב ביותר של השנה. אייליש כתבה את השיר יחד עם אחיה פיניאס או'קונל, לטובת הסרט המפורסם.

בילי אייליש טקס הפרסים - ארכיון | צילום: רויטרס