מעריצה של אייל גולן טוענת: "ביקש ש'אפנק' את חבר שלו"

הצעירה סיפרה כי כשהגיעה להופעה של הזמר בעכו, הוא ביקש ממנה לקיים יחסי מין עם חברו. "פחדתי שאם לא אעשה זאת הוא לא יחזיר אותי הביתה" • "פרשת אייל גולן" - מחר אחרי המהדורה המרכזית

זמן צפייה: 01:59

אחת המעריצות של אייל גולן טענה בסרט "פרשת אייל גולן" כי הזמר ביקש ממנה "לפנק את חברו מאחורי הקלעים". הסרט ישודר מחר (שלישי) אחרי המהדורה המרכזית. "אייל שלח לי הודעה שיש הופעה בעכו ושאבא שלו יאסוף אותי עם כל הנגנים", סיפרה נ', "כשהגעתי ראיתי את אייל. הוא אמר לי לשבת לידו. ואז הוא אמר שיש איזה חבר שהוא 'רוצה שאני אפנק אותו'. אח"כ הבנתי שבשביל זה הוא רצה שאני אבוא, הוא לא היה איתי, ישבנו בדיוק כמה דקות והוא עלה להופיע".

"נשארתי בחדר הזה לבד עם הבחור הזה", המשיכה נ', "אני זוכרת שנורא פחדתי שאף אחד לא ייכנס לחדר או שלא יראו, רציתי שזה יגמר מהר. הייתי בעכו, נורא רחוק מהבית שלי, עם אייל גולן. ופחדתי שאם לא אעשה מה שהוא רוצה אולי הוא לא יחזיר אותי הביתה. לא הרגשתי שאפשר להגיד לו שאני לא רוצה".

שלוש הנשים שידברו בתחקיר הן העדות המרכזיות בפרשה, וזו פעם ראשונה שהן מדברות. הנשים הללו לא פנו למשטרה בעצמן, אלא המשטרה היא זו שמצאה אותן. רובן ראו בעצמן אז חברות שלו ולא ממש רצו להעיד נגדו. היום, שש שנים אחר כך, חלקן מבינות שהן ככל הנראה עברו ניצול ולכן מסכימות לדבר.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

נדחתה בקשת אייל גולן לעצור שידור התוכנית אודות פרשת הקטינות

"חורה להם שאני מצליח": אייל גולן הגיש צו מניעה נגד הסרט עליו

מג'יי לו עד בון ג'ובי: מופעי הקיץ שירעידו את הפארקים בישראל

אייל גולן
אייל גולן | צילום: חדשות 13

התחקיר יביא פרטים חדשים על הפרשה שהתפוצצה לפני שש שנים ונגמרה בסגירת התיק נגד גולן מחוסר ראיות. בתחקיר יובאו סתירות בעדות שמסר גולן בחקירה על האירוע שבו הוא הפסיק יחסי מין עם מעריצה אחרי שגילה שהיא קטינה, וכל זה בזמן שאביו נמצא בחדר השני עם חברתה. גיל המעריצות כלל לא נידון בתחקיר, אלא הדרך שבה גולן גרם להן, לכאורה, להיות עם חברים שלו.

כזכור, בית המשפט המחוזי בירושלים דחה הבוקר את בקשתו של הזמר אייל גולן להוציא צו מניעה זמני לשידור תוכניתם של העיתונאים אורלי וילנאי וגיא מרוז בערוץ 13 ביום שלישי, שלטענתם צפויה לחשוף פרטים חדשים אודות הפרשה שעסקה בקשריו עם קטינות. כמו כן, גולן חויב בתשלום הוצאות משפט בסך 15 אלף שקלים.

בני פרץ, מנהלו של גולן, העיד בדיון כי מאז שידור הקדימונים לתוכנית בוטלו והושעו מספר התקשרויות עם הזמר - בסכום כולל של כ-1.4 מיליון שקלים. בית המשפט נימק את החלטתו בכך ש"המבקשים אינם תמימים - גולן הוא זמר מצליח הפועל כבר שנים רבות בשוק, ופרץ הוא איש המקצוע האחראי להתקשרויותיו עם גורמים שונים. הם מבינים את הצורך לתעד ולהבהיר הסכמות שניתנו להם בנושאים שהיו לטענת הנשים כה מהותיים ועקרוניים. ההימנעות מהצגת כל תיעוד מעוררת ספק בנוגע לקיומן של הסכמות כאלה".