דני אבדיה נבחר 9 בדראפט ה-NBA ע"י וושינגטון: "מתרגש מאוד"

שחקנה של מכבי תל אביב עשה היסטוריה כשנבחר במקום הגבוה ביותר עבור ישראלי, והבטיח חוזה לשלוש שנים: "נקווה שנעבור מסע נהדר יחד". ים מדר נבחר במקום ה-47 ע"י בוסטון סלטיקס

זמן צפייה: 03:31

היסטוריה: דני אבדיה, שחקנה של מכבי תל אביב ונבחרת ישראל, נבחר במקום התשיעי בדראפט ה-NBA על ידי וושינגטון ויזארדס והבטיח חוזה לשלוש שנים בליגת הכדורסל הטובה בעולם. הוא יהיה הישראלי השלישי ב-NBA, אחרי עומרי כספי וגל מקל, והוא הישראלי שנבחר הכי גבוה אי פעם.

בד בבד, ים מדר, שחקנה של הפועל תל אביב, שכיכב לצד אבדיה בנבחרת העתודה של ישראל, נבחר במקום ה-47 בסיבוב השני על ידי בוסטון סלטיקס. מדר יקבל חוזה לא מובטח בליגה.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

אחד ממובילי המחאה בבלפור השווה את נתניהו להיטלר • תיעוד

החברה הישראלית צונחת לבור – ויש מי שמנסים להעמיק אותו • דעה

"הוא משוגע": יזם הנדל"ן שהואשם בהונאה – וממשיך לרמות משקיעים

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-culture-entertainment-part-19110802' autoplay='0' credit='' desc='ריאיון דני אבדיה' poster='' kid='1_e09895ch' kid='1_e09895ch' duration='393'']

אבדיה צפוי להרוויח בעונה הראשונה 3.7 מיליון דולר, ובשתי העונות שלאחר מכן כארבעה מיליון דולר לעונה. בריאיון ל"העולם הבוקר" אחרי בחירתו, אמר אבדיה כי "אני מתרגש מאוד, עבדתי נורא קשה בשביל זה, זה רגע של פעם בחיים. לא היה קל, ירדה לי אבן מהלב".

"אני מרוצה מהבחירה כי הם כל כך שמחו שנבחרתי, הייתי איתם בשיחת זום ובירכו אותי וממש רצו אותי, זו קבוצה שמאמינה בי ורוצה אותי, אתן בשבילם הכול, מאמין שאצא איתם לדרך מדהימה עם כמה שיותר תארים", הוסיף היהלום הישראלי. "אני מכוון הכי גבוה שיש ואני יודע שכולם מאחוריי".

דני אבדיה
דני אבדיה

מאמנו של אבדיה בוויזארדס, סקוט ברוקס, התייחס לבחירתו ואמר כי "אני אוהב את קשיחות וחוכמת המשחק שלו. הוא הולך לשפר את האימונים שלנו ואת המשחקים. הזריקה שלו לשלוש לא רעה, והיא הולכת להשתפר. הוא ירצה להשתפר בכל משחק".

קודם לכן, שיגר אבדיה מסר לאוהדי וושינגטון: "אני כל כך מתרגש להגיע אליכם, אני תקווה שנעבור מסע נהדר יחד.אני כל כך מתרגש וכבר לא יכול לחכות".

דני אבדיה
דני אבדיה | צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של מכבי תל אביב