בצל סערת משה חוגג: נחתם מזכר הבנות לרכישת בית"ר ירושלים

הקבוצה מהבירה הודיעה כי איש העסקים הצרפתי סטפן מלול הנפיק את המסמכים הדרושים לתהליך, שבסופו ייחתם ההסכם הסופי והקבוצה תעבור לבעלותו

Beitar Jerusalem F.c. Training Session In Jerusalem
אוהדי בית"ר ירושלים | צילום: רויטרס

מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים הודיע הערב (חמישי) כי נחתם מזכר הבנות לרכישת הקבוצה. הרוכש המיועד הוא איש העסקים היהודי-צרפתי סטפן מלול, שיקנה את הקבוצה מהבעלים הנוכחי משה חוגג.

לפי הודעת הקבוצה, מלול ניפק את המסמכים הרלוונטיים והחל תהליך של בדיקת נאותות, שבסופו ייחתם הסכם רכישה סופי. כחלק מהתהליך יעביר מלול מיליון דולר לנאמן הקבוצה עו"ד יצחק אונגר שיישמרו אצלו כדמי רצינות. עוד נכתב בהודעה כי כאשר העסקה תצא אל הפועל, מלול יקבל על עצמו את כל ההתחייבויות של המועדון.

Jbpzmw
איש העסקים סטפן מלול | צילום: בית''ר ירושלים

כזכור, איש העסקים ובעלי בית"ר ירושלים הנוכחי, משה חוגג, חשוד בעבירות הונאה ועבירות מין חמורות. עד כה, 12 הנשים שמסרו עדות נגד איש העסקים הסכימו לעמוד על דוכן העדים אם וכאשר יתנהל נגדו משפט.

"מדובר בעבירות מין חמורות", אמרו גורמים המעורים בחקירה. במשטרה ציינו שוב כי בידיהם שמות של עשרות נשים נוספות שנפגעו מינית מחוגג, בארץ וברחבי העולם. יחד עם זאת, שלוש נשים שעלה חשד כי נפגעו מינית לא הסכימו לשתף פעולה עם המשטרה ולהעיד נגד חוגג.

בחודש שעבר נחשף בחדשות 13 כי בידי המשטרה רשימה של לפחות 51 גברים, בהם אנשי עסקים מוכרים, שהגיעו ל"דירת הפורענות" של חוגג. חלקם כבר זומנו לחקירה וחלקם יזומנו בקרוב. בסרטונים שנמצאים בידי המשטרה מצולמות לפחות 10 נשים, כולל סרטונים של קטינה אחת שצולמה במהלך אקטים מיניים.