"זה התיקון שלי": הסטרטאפ המשפחתי של הקומיקאי אמירם טובים

הסטנדאפיסט המוכר, יחד עם אשתו ושלושת ילדיו, הפכו את ביתם בנס ציונה לפס ייצור של סרטונים שגרפו מיליוני צפיות. אלא שהדרך להצלחה לא הייתה קלה: "לא עשתי מה שחלמתי, ריציתי את הוריי"

זמן צפייה: 10:09

הסרטונים של אמירם טובים זכו כבר למיליוני צפיות, אחרי שהוא גילה את עצמו מחדש כסטנדאפיסט והפך את ביתו בנס ציונה לפס ייצור של מערכונים מוזיקליים עם אשתו ושלושת ילדיו. הסטרטאפ המשפחתי נרקח מכישרון הכתיבה של אבא אמירם, משפטי המחץ של אמא דורין והאנרגיות של שלושת הילדים – איתמר, עלמה ומיכאלה.

וכך, במקום לשבור את הראש מה לעשות עם הילדים בקיץ, בית משפחת טובים הפכו את החיים לקייטנה מצולמת, יחד עם הסבא והסבתא שהתגייסו למשימה. אלא שלא תמיד הכל עובד לפי התוכנית. "לילדים יש את החיים של עצמם. כל אחד עם מה שהוא אוהב, עם הדרך שלו, ופתאום אני מגייס אותם לעולם שלי. לא תמיד הם רוצים, אבל אחרי שהם רואים את התוצאה הסופית, הם הכי מאושרים בעולם".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

"לא פליטה – כוכבת": ליהיא גרינר כבר לא חולמת על "הבימה"

לאחר שידור התחקיר: הסערה סביב אייל גולן מסרבת לרדת מהכותרות

במטרה להיאבק בהומופוביה: עשרות גברים רצו במדריד - בנעלי עקב

Amiram
אמירם ודורין טובים

הדרך של אמירם לא הייתה קלה. אביו עבד בחו"ל ואמו גידלה אותו ואת שלושת אחיו לבד. בשנת 1991, אחיו אליחי, לוחם ביחידת המסתערבים "שמשון", נהרג בתאונת אימונים ערב יציאתו לקורס קצינים. "הייתי צריך להמשיך את דרכו וכל חיי השתנו", סיפר אמירם. "אחרי הצבא יצאתי ללמוד לעבוד, ולא עשיתי את מה שבאמת חלמתי – להצחיק ולשמח. ומי שהעיר אותי, למעשה, זו דורין, שאמרה לי שכל מה שאני עושה זה לרצות את ההורים שלי. היא הצילה לי את החיים".

למרות הניסונות שלו, הקריירה שלו לא פרחה, וחוסר הגיבוי מהוריו לא הוסיף לכך. ואז, כשכבר לא האמין שיצליח להתפרנס מסטנדאפ ומצא לעצמו משרה במשרד החינוך, הגיעה ההצעה מסדרת הריאליטי "מחוברים" והפכה את המופע שלו לסיפור הצלחה. כיום, הוא ממלא אולמות וגורף מיליוני צפיות, ואפילו הוריו החלו לתמוך בו. "המשפחה זה סוג של תיקון בשבילי. יצרתי משפחה שמחה, אוהבת, תומכת ומנשקת, מה שאני לא חוויתי בילדותי", אמר אמירם.