כלאו ודקרו: כתב אישום נגד הנערים שסחטו אישה בקצרין

מכתב האישום שהוגש נגד שני הקטינים עולה כי הם כלאו את האישה ואת בנה בן ה-16 במקלט עד אשר תשלם להם את הכספים שסחטו ממנה, ובנוסף לכך במועדים שונים דקרו אותה ואת בנה. עם הגשת כתב האישום הוארך מעצרם ב-12 ימים נוספים

המקלט שבו בוצעו המעשים
המקלט שבו בוצעו המעשים | צילום: חדשות 13

כתב אישום הוגש היום (ראשון) כנגד שני קטינים מהצפון בגין כליאת שווא, דקירות וסחיטה באיומים של אישה בשנות הארבעים לחייה - וזו לאחר שתמה החקירה בנושא. מחומרי החקירה עלה כי שני החשודים כלאו את האישה ואת בנה בן ה-16 במקלט עד אשר תשלם להם את הכספים שסחטו ממנה. עוד נכתב, כי הם דקרו אותה ואת בנה במועדים שונים, והלכו עליה אימים לבל תתלונן במשטרה.

עם קבלת הדיווח בדבר המקרה האכזרי שוטרי מחוז צפון פתחו בחקירה, שבמהלכה נעצרו שני הקטינים והובאו לתחנת משטרת גולן בחשד לאונס ועבירות נוספות. היום תמה החקירה - ופרקליטות מחוז צפון הגישה את כתב האישום כנגד שני החשודים בבית משפט השלום בנצרת, ללא סעיפים על עבירות מין, ומעצרם הוארך.

עו"ד ירון שומרון, המייצג את אחד הקטינים מטעם הסניגוריה הציבורית הגיב: "היום הוגש כתב האישום כנגד שני הקטינים. הקטינים טענו כי לא ביצעו עבירות ואכן כתב האישום שהוגש היום אינו כולל עבירות מסוג זה. אנו נלמד את חומרי החקירה ונציג את עמדתנו בבית המשפט".

הפרשיה שזעזעה את הגולן החלה בסוף החודש שעבר, אז פורסם כי שני החשודים נעלו את האישה במקלט - והוציאו אלפי שקלים מכרטיס האשראי שלה. בנוסף לחדשות 13 נודע כי לשניי החשודים יש עבר פלילי והם הואשמו בעבר בסחר בסמים, בהחזקת אגרופן ובאיומים. מתלונת האישה עולה כי במהלך התקופה האחרונה הנערים התעללו בה וסחטו ממנה כספים, כשהם מאיימים עליה שאם תתלונן במשטרה הם ידעו על כך ויפגעו בה.