הפרשה שמזעזעת את הגולן: נערים חשודים באונס אישה וכליאת בנה

אם חד הורית בשנות ה-40 לחייה נאנסה בביתה על-פי החשד בידי שני בני 16, בשעה שאת בנה הם כלאו במקלט סמוך. היא התלוננה, ולאחר מכן הם חזרו לדקור אותה. לחדשות 13 נודע כי לשניים עבר פלילי והם נאשמו בסחר בסמים, החזקת אגרופן ואיומים

זמן צפייה: 03:01

המשטרה ממשיכה לחקור הבוקר (שלישי) אירוע מזעזע שהתרחש בקצרין שבמרכז רמת גולן, שבמרכזו אם חד-הורית בשנות ה-40 לחייה שנאנסה בביתה על ידי שני נערים בני 16, בשעה שאת בנה בן ה-15 הם כלאו במקלט באחד הבניינים הסמוכים. לאחר שהאישה הגישה תלונה - הנערים חזרו, דקרו אותה ברגלה ואיימו עליה. השניים נעצרו על ידי המשטרה, והבוקר הוארך מעצרם בתשעה ימים נוספים בתום דיון בבית משפט השלום בקריית שמונה.

הערב פורסם במהדורה המרכזית כי שני החשודים נעלו את האישה במקלט - והוציאו אלפי שקלים מכרטיס האשראי שלה. בנוסף, נודע לחדשות 13 כי לשניים החשודים עבר פלילי והם נאשמו בסחר בסמים, בהחזקת אגרופן ובאיומים.

מתלונת האישה עולה כי במהלך התקופה האחרונה הנערים התעללו בה וסחטו ממנה כספים, כשהם מאיימים עליה שאם תתלונן במשטרה הם ידעו על כך ויפגעו בה. במקרה אחר מהחשש שלה מאחד הקטינים שתקף ואיים עליה היא קיימה איתו יחסים מינים. שני הנערים נעצרו על ידי המשטרה, והם חשודים באונס, כליאת שווא, דקירות וסחיטה באיומים.

עו"ד ירון שומרון, המייצג את אחד מהקטינים החשודים, מסר: "הקטין משתף פעולה עם החוקרים ומכחיש כי תקף מינית את האישה. אנו מצפים שהמשטרה תבדוק את גרסתו והוא ישוחרר בהקדם". עו"ד פתחי פוקרא, המייצג את הקטין השני מטעם הסניגוריה הציבורית, מסר: "מדובר בקטין עם נסיבות חיים קשות שמטופל על ידי שירותי הרווחה. חשוב להדגיש שהוא לא חשוד בביצוע עבירות מין. הוא משתף פעולה עם החוקרים ואנו מצפים שהחקירה תסתיים בהקדם".

בעקבות גל השמועות שפשט באזור כתב ראש המועצה דמיטרי אפרצב לתושבים: "גורמי אכיפת החוק חוקרים מקרה פלילי רגיש שאירע ביישוב ונמצא תחת חיסיון משטרתי ופיקוח אישי שלי ושל הגורמים הרלוונטיים. אני מדגיש כי אין סכנה לציבור. כל ניסיון של כל גורם כלשהו לפרסם ידיעות ברשת בנוגע לאירוע גובלת בחוסר אחריות משווע".

"המועצה תמשיך ללוות ולטפל באירוע יחד עם גורמי אכיפת החוק ותעדכן את הציבור לפי הצורך", הוסיף ראש המועצה, "מידע אמין בדוק ומוסמך כדאי לקבל אך ורק מגורמים רשמיים". מהמועצה המקומית קצרין נמסר בתגובה רשמית: "מדובר במקרה שנמצא בחקירת משטרה ובו פרטים שגובלים בצנעת הפרט".