הגיעו לבת ים ביום הכיפורים - והותקפו: "הם לא עשו כלום"

קבוצת צעירים מהיישוב חורה הגיעה לעיר במהלך שעות הצום וטוענת כי הותקפה על ידי צעירים יהודים. ג'מאל, דודם של המותקפים, סיפר לחדשות 13 על האירוע: "צעירה שהייתה במקום ממש נשכבה עליו כדי להגן עליו - והצילה אותו"

זמן צפייה: 01:27

קבוצת צעירים מחורה הגיעה במהלך יום הכיפורים לעיר בת ים, שם הם טוענים כי הותקפו עת שהלכו ברחוב ושוחחו בינהם בערבית. ג'מאל, דודם של המותקפים, סיפר היום (חמישי) לחדשות 13: "הם הלכו ברגל בבת ים, דיברו בערבית. אפשר לראות במצלמות האבטחה שהם לא עושים כלום - לא דיברו, לא הקניטו".

לאחר זמן קצר טוען ג'מאל כי "קפצו עליהם קבוצה של צעירים ותקפו אותם באבנים, דוקרנים וגז מדמיע". "הפנים של עטאף נחתכו. צעירה שהייתה במקום התחילה לצעוק 'אתם הורגים אותו'. היא ממש נשכבה עליו כדי להגן עליו והצילה אותו".

אחד המותקפים סיפר לחדשות 13: "הסתובבנו ברגל ובאו כמה גברים וקיבלתי סכין בגב. הוא דקר אותי בגב. לא דיברנו עם אף אחד ופתאום מישהו אמר 'ערבים יא בני זונות' ואז ברחנו, הם היו מאחורינו. הזמנו משטרה. היה הרבה בלגן שם".

"המזל הגדול היה שהמשטרה הייתה באזור ועצרה את זה, אחרת זה הופך ללינץ', הם היו הורגים אותו", אמר ג'מאל והוסיף "אני עובד בתל אביב 12 שנים, אף פעם לא היה דבר כזה. אני מסתובב חופשי, חי עם יהודים, מכבד את כולם. עובד עם יהודים, בעל הבית שלי יהודי. דבר כזה לא קרה. אנחנו מכבדים את יום הכיפורים ואני לא מאמין שעשו לו דבר כזה. אח שלי חזר אתמול הביתה, השתחרר מבית חולים, אבל הוא בטראומה מהסיפור הזה".