הרב המתחזה: כתב אישום הוגש נגד "ג'ק סגל" שפיתה נשים במרמה

יוסף פרייזר, שהתחזה לבחור חילוני ורווק בשם "ג'ק סגל", מואשם בעבירות של קבלת דבר במרמה. על פי כתב האישום, הוא פיתה 30 נשים שונות לקיים איתו יחסי מין, תוך שהוא מסתיר את זהותו האמיתית ומבטיח להן הבטחות בנוגע לקשר רציני - בזמן שהוא עצמו נשוי, אב לילדים ומלמד תורה בישיבה

זמן צפייה: 04:27

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (חמישי) כתב אישום נגד יוסף פרייזר, תושב העיר כבן 35, וזאת לאחר שהתחזה בשם "ג'ק סגל", יצר קשרים עם 30 נשים ופיתה אותן לקיים איתו מערכת יחסים מינית. כתב האישום מייחס לפרייזר עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות.

על פי כתב האישום, פרייזר לימד תורה בישיבת "אור ירושלים" בבית מאיר וניהל אורח חיים חרדי יחד עם אשתו וילדיו. במהלך מרץ 2016 ועד יולי 2023 יצר פרייזר זהות בדויה בשם "ג'ק סגל", ועימה פתח פרופילים באתרי היכרויות שונים.

הדמות הבדויה "ג'ק סגל", בניגוד לפרייזר, הייתה של רווק חילוני שעובד עם כלבי נחייה לעיוורים ומתגורר בדירת שותפים. פרייזר פנה לנשים שונות תחת הזהות הבדויה הזו, ויצר מצגי שווא שונים על מנת לקבל מהן סרטונים אינטימיים, או לקיים איתן יחסי מין. בחלק מן המקרים, הוא ניהל קשרים עם מספר מתלוננות במקביל, תוך שהוא טוען כי הוא מעוניין בקשר רציני איתן, מרעיף עליהן גילויי חיבה ואהבה וכו'.

פרויזר מובא להארכת מעצר נוכל הטינדר ג'ק סגל
פרויזר מובא להארכת מעצר | צילום: חדשות 13

שתיים מהמתלוננות סיפרו לחדשות 13 על הרגעים בהם הקרקע נשמטה תחת רגליהן. מתלוננת אחת נזכרה: "התחלנו לדבר באפליקציית באמבל והקשר התפתח למשהו רציני, יפהפה, בריא ועם תקשורת מדהימה", ומתלוננת נוספת, י', סיפרה: "מבחינתי זו הייתה מערכת יחסים לכל דבר, לא הייתה לי יכולת לדעת מי הוא באמת".

התכתבות בין ''ג'ק סגל'' לאחת הנשים שהונה
התכתבות בין ''ג'ק סגל'' לאחת הנשים שהונה | צילום: חדשות 13

י' היא זו שהחלה לחשוד בפרויזר לאחר שסירב באופן עקבי להיפגש איתה בסופי שבוע ובסופו של דבר היא גם זו שחשפה את זהותו האמיתית. היא נזכרת: "הזמנתי אותו לדירה שלי למפגש ושם הוא בעצם הבין שעלינו עליו. ביקשנו לראות תעודה מזהה. לא רק שהוא נשוי, יש לו גם שני ילדים, אחד מהם נולד במהלך הקשר שלנו". והמתלוננת הנוספת אמרה: "אני זוכרת שהתחלתי לרעוד, אפילו בכי לא יצא ממני כי הייתי כל כך בשוק מהמצב הזה".