מהומה במשפט זגורי: שבר את זכוכית התא, פרקליטו קילל

הסכסוך בין עו"ד משה שרמן לניבי זגורי מסלים: תקרית חריגה התרחשה בבית המשפט המחוזי בבאר שבע. הפרקליט מבקש להתפטר, השופטים אישרו אך קבעו שיגיע לדיונים - זאת כל עוד לא יגיעו הסניגורים החדשים. בשל האיומים שהוא חווה לדבריו - שרמן הודיע כי אינו מתכוון להגיע יותר לדיונים

Whatsapp Image 2023 03 09 At 1

נמשך הסכסוך בין עו"ד שרמן ללקוח שלו, העבריין ניבי זגורי: בדיון האחרון שנערך השבוע בבית המשפט המחוזי בבאר שבע קילל עו"ד שרמן את זגורי, שבתגובה שבר את הזכוכית המשוריינת בתא בו ישב. היום (חמישי) הודיע שרמן לבית המשפט כי אינו מתכוון להגיע יותר לדיונים.

כבר חודשים שהסכסוך בין הסניגור הפלילי עו"ד משה שרמן לעבריין ניבי זגורי תופס כותרות, וזאת על רקע רצונו של זגורי להחליף את הייצוג של שרמן ורצונו של שרמן לצאת מהתיק. נזכיר כי שרמן התלונן כי הוא עובר מסכת איומים, שכללה זריקה של רימונים אל עבר ביתו והודעות "ווטסאפ" קשות. למרות המצב, שופטי בית המשפט המחוזי בבאר שבע לא אישרו את התפטרותו של שרמן מהתיק – כל עוד לא יימצא לו מחליף.

מהצד השני, היה זה זגורי שטען כי הוא לא מקבל הגנה משפטית ראויה מצידו של שרמן, ולא ייתכן ששרמן ימשיך לייצג אותו כשהוא חושד בו כמי שמאיים עליו. לאחר שהנושא עלה עד לבית המשפט העליון נמצא פיתרון בייצוג. מי שאמורים להחליף את שרמן הם עורכי הדין אביגדור פלדמן ואליז קסנטיני.

Nmgldv
עו''ד אביגדור פלדמן ועו''ד אליז קסנטיני

השניים הסכימו וביקשו ארכה על מנת ללמוד את החומר, וטענו כי ממילא המשפט אמור לצאת להפסקה של מספר חודשים בשל פגרה שיש לשופטים. אלא שבית המשפט לא הסכים לכך, וקבע כי את 15 הישיבות הבאות עד לפגרה ימשיך לנהל שרמן.

כאמור, הדבר גרם למתח נוסף, ושלשום הגיעו הדברים לשיא. במהלך דין ודברים שרמן החל לקלל את זגורי. האחרון לא נשאר חייב ועם אגרוף דפק על הזכוכית המשוריינת של תאו ושבר אותה. היום כאמור הודיע לבית המשפט שרמן כי הוא לא מתכוון להגיע יותר לאור האיומים שהוא חווה. בעקבות החלטת בית המשפט להמשיך את ההליך כסדרו עד לפגרה - הודיעו פלדמן וקסנטיני כי לא ייכנסו לתיק.