"שלח תמונות עירום ואיים להתאבד": בן 15 מואשם בפגיעה בקטינים

הנער תושב המרכז מואשם כי דרש משלושה קטינים לחשוף בפניו את איבר מינם באפליקציית "דיסקורד" ולבצע מעשים מיניים בזמן שהוא מצלם ושולח את התמונות. בנוסף, הוא איים שיתאבד אם לא ישלחו לו את התמונות

מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בלוד כתב אישום נגד קטין כבן 15, תושב המרכז, בגין עבירות מין חמורות שביצע בשלושה קטינים באמצעות האינטרנט ואפליקציית "דיסקורד".

לפי כתב האישום, התכתב הנאשם עם אחד הקטינים, ילד כבן 9, וקיבל ממנו במרמה את פרטי ההתחברות לחשבון שלו באפליקציית "דיסקורד", המיועדת להתכתבות ושיחות שמע עם גולשים אחרים. לאחר שנכנס לחשבונו, איים על הקטין כי ימחק את הפרופיל שלו, אלא אם יבצע מעשים מיניים ויאפשר לו לצפות בהם.

האקר מחשבים
האקר מחשבים | צילום: רויטרס

הקורבן, שפחד שימחקו את חשבונו, נענה לדרישות אלה וביצע את המעשים, בזמן שהנאשם צופה בו ומצלם דרך היישומון. לאחר מכן, נכנס הנאשם שוב לחשבונו של הקטין, שלח את התמונות למשתמשים שונים, וכתב בשמו של הקטין כי בכוונתו להתאבד.

הנער מואשם גם כי היה בקשר עם שני קטינים נוספים, וביקש מהם שיראו לו את איבר מינם. הנאשם הבטיח לקטין אחד כי בתמורה הוא יעזור לו להתמודד מול גולשים שנטפלים אליו באפליקציה. על הקטין השני איים כי אם לא ישתף עמו פעולה, הוא יתאבד.

הפרשה נחשפה לאחר פנייה בנושא שהתקבלה במוקד 105 של המשרד לביטחון פנים והמשטרה.