הוארך מעצר יוסי מוסלי, סנגורו: "עצרו אותו בגלל המוניטין"

העבריין יוסי מוסלי, שנעצר שוב לאחר שכבר שוחרר למעצר בית בחשד לסחיטה, יישאר במעצר לחמישה ימים נוספים בעקבות תלונות נוספות. סנגוריו טוענים: "גם הקורבן טען בעימות שהוא לא אוים"

זמן צפייה: 01:27

מעצרו של העבריין יוסי מוסלי הוארך בחמישה ימים נוספים בחשד לסחיטה באיומים של איש עסקים. במהלך הדיון להארכת מעצרו טען נציג היחידה הארצית לחקירות פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל) כי חלה התפתחות בחקירה וכי ישנם מתלוננים נוספים. השופט גיל גבאי אמר כי "יש התפתחות בחקירה, ונדרש זמן בשל כך נעתר לבקשה במלואה".

מוסלי נעצר לראשונה בתחילת החודש עם נחיתתו בישראל על ידי ימ"ר תל אביב, במסגרת תיק חקירה בשם "האביב הערבי". מוסלי נחשד במעורבות ברצח ובשני ניסיונות רצח, אולם שוחרר מהתיק הזה. בשבוע שעבר נעצר שוב על ידי היאחב"ל, הפעם בחשד לפרשת סחיטה של איש עסקים מהארץ בזמן שמוסלי עצמו שהה בחו"ל.

עו''ד דורון נוי
עו''ד דורון נוי | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

מוסלי ביצע עימות עם הקורבן, ולדברי הסניגור עו"ד דורון נוי, הקורבן טען כי לא אוים. במהלך הדיון טען נציג היאחב"ל כי האיום הועבר דרך שיחת טלפון שבה התקשר מוסלי אל הקורבן, אמר "שלום זה יוסי מוסלי" ובאותו הרגע התפוצץ רימון בתיבת הדואר של הקורבן.

עו''ד שחר חצרוני
עו''ד שחר חצרוני

סנגוריו של מוסלי טוענים כי "החשד לעבירת הסחיטה היא עדות. הוא לא איים ולא סחט. לא צריך לעצור אותו בגלל מוניטין". מוסלי נחשב במשך שנים לראש ארגון הפשע מהחזקים במדינה. בשנים האחרונות הוא שהה בחו"ל בין היתר בעקבות החקירה שניהלה ימ"ר. בחודש שעבר נגזר דינם של כל המעורבים, בהם ראש ארגון הפשע עודה קוטייר, שנשלח לרצות 18 שנות מאסר בפועל.