האלימות בכבישים: נהג שלף סכין וניקב צמיגים של רכב | תיעוד

בשעות האחרונות הופץ ברשתות החברתיות סרטון שצולם לפני כשבועיים, בו נצפה אדם משחית שני צמיגים של רכב אחר באמצעות סכין, זאת בעקבות ויכוח שהתנהל בין שני נהגים בכביש 431. מהמשטרה נמסר כי החשוד נעצר • צפו

זמן צפייה: 01:31

בשעות האחרונות הופץ ברשתות החברתיות תיעוד שצולם לפני שבועיים, בו נצפה אדם משחית שני צמיגים של רכב אחר באמצעות סכין בכביש 431. זאת, בעקבות ויכוח שהתנהל בין הנהג שניקב את הצמיגים לבין בעל הרכב. כאמור, במשטרה הודיעו היום (ראשון) כי על אף שהסרטון הופץ רק היום, הוא צולם לפני שבועיים. עוד נמסר מהמשטרה, כי במסגרת החקירה שנפתחה בנושא, נעצר החשוד בניקוב צמיגי הרכב. "בתום חקירה, כלל ממצאיה להמשך טיפול התביעות לשם מיצוי הדין", הוסיפו.

רק ביום רביעי האחרון, יורי וולקוב, הולך רגל בן 52, נדקר למוות על ידי עדי מזרחי, רוכב קטנוע. זאת, במהלך ויכוח שהתפתח בין השניים במעבר חצייה ברחוב אילת פינת רחוב יוספטל בחולון. צוותי מד"א פינו אותו תוך כדי ביצוע פעולות החייאה לבית החולים וולפסון בעיר, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. היום הוא הובא למנוחות.

לא זו בלבד, כזכור, לפני כמעט שלושה שבועות תועד רוכב אופנוע כשהוא מכה באמצעות קסדה נהג רכב אחר בעקבות עימות שפרץ ביניהם בנתיבי איילון, והוגש נגדו כתב אישום. לפני שבועיים פרסמנו במהדורה המרכזית כתבה נרחבת על האלימות בכבישים - שהפכה למרבה הצער למכת מדינה.