נרצח חמישי תוך יממה: בן 25 נורה למוות בטירה

האלימות בחברה הערבית לא עוצרת, וצוות מד"א שהוזעק לעיר שבמשולש קבע את מותו של צעיר שנמצא ללא סימני חיים - והפך לקורבן ה-122 במגזר מתחילת השנה

זמן צפייה: 02:14

חמישה בני אדם נרצחו בקצת מעל ל-24 שעות במגזר הערבי, כשהבוקר (חמישי) נורה למוות צעיר בן 25 בעיר טירה שבמשולש. צוותי מד"א שהוזעקו למקום מצאו אותו ללא סימני חיים, ונאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה, הרקע והנסיבות בבדיקה.

סעיד מטר, חובש מד"א שהיה בזירה, סיפר: "הגבר שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה ועם פציעות חודרות בגופו. ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

ראמז אבו-עסבה, תושב ג'ת
ראמז אבו-עסבה, תושב ג'ת

אתמול לפנות בוקר נרצח רופא מכפר ג'ת בחצר ביתו מול ילדיו וזמן קצר לאחר מכן נורה למוות בכפר קרע גבר בן 30. מאוחר יותר במהלך היום, נורה למוות אחיינו של סגן ראש עיריית נצרת, מוות שגרר התפרעויות מצד משפחתו וחבריו של הנרצח בבית החולים האנגלי בנצרת, וכמה שעות לאחר מכן נרצח גבר בן 50 בוואדי ערה.

[brightcove_iframe video_id='[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2307121925' autoplay='0' credit='' desc='קרובי הנרצח מתפרעים בבית החולים' poster='' kid='1_st7h8278' duration='29']' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' ]

בעקבות ההודעה על הרצח הבוקר בטירה, עמותת יוזמות אברהם מעדכנת כי 122 ערבים קיפחו את חייהם בשנת 2023 בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה, מהם 115 אזרחים. 110 מתוך הקורבנות נורו למוות, 69 מתוכם היו בני פחות מ-30. בתקופה המקבילה אשתקד, היו 56 קורבנות לאלימות בחברה הערבית.