השוטרים נדהמו: פעוט אותר כלוא בכלוב ברזל בחיפה, אמו נעצרה

במהלך פעילות יזומה בתחום הסמים אותר פעוט כבן שנה וארבעה חודשים בתוך כלוב ברזל נעול, והאם בת ה-35 שלא נכחה בדירה הובאה למקום ונעצרה בגין כליאת שווא, הזנחת קטין חסר ישע והתעללות בקטין חסר ישע

זמן צפייה: 01:47

במהלך פעילות יזומה בתחום הסמים שערכו אמש (ראשון) שוטרי תחנת חיפה באחד ממתחמי המגורים בעיר, הם נחרדו לגלות פעוט כבן שנה וארבעה חודשים כלוא בתוך כלוב ברזל נעול. כעבור זמן מה, אמו בת ה-35, שלא נכחה בדירה בה היה כלוא - הובאה למקום ונעצרה בגין כליאת שווא, הזנחת קטין חסר ישע והתעללות בקטין חסר ישע. היא הובאה לחקירה ונכלאה בסיומה.

לא זו בלבד, במסגרת החיפוש בדירה בה מתגוררת האם יחד עם בעלה וששת ילדיהם, נתפסו חומרים החשודים כסמים מסוג קריסטל וחשיש בכמות שלא לצריכה עצמית. בנוסף לאם, שני צעירים נוספים בני 22 ו-27 תושבי חיפה נעצרו גם הם. מאוחר יותר היום, המשטרה תבקש להאריך את מעצר האם ושני החשודים.

הכלוב בו היה כלוא הילד
צילום: דוברות המשטרה

קצין המודיעין של תחנת חיפה, רפ"ק יוסי אטיאס, התייחס לתקרית החריגה ואמר בהצהרה לתקשורת: "מדובר באחד המקרים החמורים והקשים בהם נתקלתי, מדובר בתינוק אשר הושאר לבדו בכלוב ברזל סגור שגודלו לא עולה על חצי מטר ללא יכולת לצאת מהמקום. השוטרים חילצו את התינוק ועצרו את האם, המשטרה בשת"פ עם גורמי רווחה של עיריית חיפה ביצעו פעולות חרום לצורך דאגה מיידית לשאר ילדי המשפחה שהיו במקום , אנו רואים בחומרה כל פגיעה בחסרי ישע ונפעל ביד קשה בטיפול במקרה".

מהעמותה למען הילד בגיל הרך נמסר בתגובה: "העמותה למען הילד בגיל הרך מזועזעת לנוכח הגילוי בו פעוט חסר ישע נכלא כחיה בכלוב נעול. זוהי התעללות שאין דומה לה במיוחד כשמתבצעת על ידי ההורים, מי שאחראים על שלומו ובטיחותו. אנו קוראים לממשלה להרחיב את מערך הטיפול התמיכה והאכיפה למשפחות במצוקה ובמיוחד במשפחות בהן ילדים במצבי סיכון והזנחה".