אחרי שכינה את המוחים טרוריסטים: דרישה להעמדת יאיר נתניהו לדין

מובילי המאבק נגד המהפכה המשפטית הודיעו כי יפנו לרשויות החוק בדרישה "לחקור ולהעמיד לדין את המסית", זאת לאחר שבציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו הוא כתב: "הם לא מפגינים. הם גם לא אנרכיסטים. הם טרוריסטים! גם אם זה יקח זמן, בסוף הם יועמדו לדין על כל הפשעים שלהם"

זמן צפייה: 03:26

מובילי המאבק נגד המהפכה המשפטית דורשים היום (שישי) להעמיד לדין את יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, לאחר שכינה את המפגינים "טרוריסטים" וטען כי "גם אם זה יקח זמן, בסוף הם יועמדו לדין על כל הפשעים שלהם".

בהודעה מטעם מובילי המאבק נמסר: "מי שקרא להוציא להורג שופטים ופרקליטים עכשיו קורא לטייסים, קצינים בכירים, ראשי מערכות ביטחון, מובילי ההי טק הישראלי, רופאות, סטודנטים אמהות וילדים - טרוריסטים. זהי הסתה מסוכנת נגד כל אזרחי המדינה שלא מוכנים לחיות בדיקטטורה. נפנה ביום ראשון לרשויות החוק לחקור ולהעמיד לדין את המסית".

בציוץ שפורסם שלשום בשעת לילה מאוחרת כתב נתניהו הבן: "הם לא מפגינים. הם גם לא אנרכיסטים. הם טרוריסטים! קמה כאן מחתרת אלימה (במימון של מליארדרים עבריינים ורשעים). מדובר פה על Domestic Terrorism. גם אם זה יקח זמן, בסוף הם יועמדו לדין על כל הפשעים שלהם בשנים 2016-2023".