תושב בת ים שנפצע באירוע הדקירה ביפו: "התנפל עליי טרוריסט"

בן ה-67 חזר מטיול עם אשתו, כשליד בית העלמין התנפל עליו חמוש והתחיל לדקור אותו עם סכין. לדבריו: "בפעם הראשונה הוא פגע בי בגב. הגבתי מהר והצלחתי לדחוף אותו - ואז הוא קפץ על אשתי"

Whatsapp Image 2021 11 21 At 1
זירת האירוע ביפו | צילום: דוברות המשטרה

בוריס רויזמן, תושב בת ים בן ה-67 שהותקף אתמול (ראשון) ביפו, שחזר לראשונה את המקרה, ואמר: "התנפל עליי טרוריסט". לדבריו, הוא חזר אתמול מטיול עם אשתו, כשליד בית העלמין התנפל עליו החמוש והתחיל לדקור אותו עם סכין.

לדבריו, "בפעם הראשונה הוא פגע בי בגב. הגבתי מהר והצלחתי לדחוף אותו. הוא קפץ על אשתי, וראיתי שהוא מנסה לפגוע בה – אז התנפלתי עליו והיא נפלה על הרצפה. התחלנו ללכת לכיוון הבית והתחיל לנזול ממני דם. היו צעקות והוא היה בהלם והתחיל לברוח.

"אשתי אמרה שנצא לכביש לתפוס רכב ונסע לבית חולים - אבל אחרי כמה מטרים התמוטטתי. אישה וגבר התחילו לצעוק מבית ליד שהם ראו את הכל. המשטרה והאמבולנס הגיעו. הרופאים אמרו שקיבלתי חמש דקירות סכין".

לבסוף, סיכם את אירוע הדקירה ואמר: "אני מרגיש עכשיו בסדר, יש דקירה אחת באזור החזה שפגעה בריאה, צריך לעשות צילומים נוספים וטיפולים כדי להוציא את האוויר מהריאות".

כזכור, רויזמן צעד עם זוגתו ביפו כשצעיר ערבי שצפה בהם ניסה ככל הנראה לגנוב מהם. לאחר שנתקל בהתנגדות, דקר את הגבר, שנפצע באורח בינוני. הדוקר הינו שוהה בלתי חוקי, תושב ג'נין כבן 18. הוא נעצר, ומתחזק החשד שמדובר בפיגוע לאומני.