הותר לפרסום: בן 16 נחטף והוחזק במשך יממה בג'לג'וליה

הקטין נחטף במסגרת סכסוך בין שתי קבוצות עבריינים, וחוטפיו הפיצו סרטון בו הם דורשים תשלום כופר עבור שחרורו. לאחר חקירת האירוע, כוחות משטרה פרצו למתחם, שחררו את החטוף ועצרו שמונה חשודים במעורבות בחטיפה

זמן צפייה: 02:04

קטין בן 16 נחטף והוחזק במשך יממה בתוך שטחי ג'לג'וליה, כך הותר היום (שישי) לפרסום. בפריצה של הימ"ר והימ"מ למתחם בו הוחזק, נעצרו שמונה חשודים במעורבות בחטיפה.

חקירה של היחידה המרכזית במחוז ת"א הובילה לאיתור הקטין, תושב עפולה, שנחטף אמש לפנות בוקר באזור גוש דן בעקבות סכסוך בין שתי קבוצות עבריינים. בן ה-16 הוחזק במבנה בג'לג'וליה, על ידי מספר חשודים שדרשו תשלום כופר של מאות אלפי שקלים תמורת שחרורו.

לאחר חקירה של הימ"ר, הופנו אתמול בשעות הערב למתחם המועצה האזורית עשרות בלשים וכוחות מיוחדים של מג"ב וימ"מ, וסמוך לשעה 02:30 פרצו לתוך המתחם בו הוחזק הקטין, איתרו את החטוף וכאמור עצרו חשודים חשודים.

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2212021336' autoplay='0' credit='' desc='סרטון הכופר שהחוטפים שחררו' poster='' kid='1_k8zm2eu7' duration='']

החשד לחטיפה התעורר אתמול סמוך לשעה 13:00, כאשר למשטרה הגיע מידע לפיו קטין בן 16 שהיה מעורב בסכסוך עברייני בין שתי קבוצות חשודים, נחטף ומוחזק על ידי אלמונים הדורשים כופר תמורת שחרורו. במסגרת הסכסוך, התרחשה קטטה מלווה בירי ללא נפגעים ביום חמישי לפנות בוקר באזור העיר חולון, בעקבותיה נעצרו על ידי היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב יפתח חמישה מעורבים.

אמש בשעות הצהריים, נודע למשטרה על סרטון בו מתועד החטוף כשהוא מוחזק על ידי שוביו, ובו איום לפגוע בו במידה ולא ישולם הכופר כפי שהם דורשים. עם קבלת הסרטון קיים מפקד המחוז, ניצב עמיחי אשד, הערכת מצב והכריז על אירוע חטיפה.

לאחר תצפיות ארוכות של שוטרי הימ"ר על המתחם בג'לג'וליה, עם קבלת אינדיקציה נקודתית, הופנו הכוחות המיוחדים של מג"ב וימ"מ יחד עם עשרות בלשי הימ"ר אל המתחם ובפריצה אל המתחם הצליחו לאתר בתוך מבנה את החטוף ושמונה חשודים שהיו במקום. החשודים הבגירים יובאו להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב, ואלה הקטינים יובאו לבית המשפט לנוער בבת ים.

עו''ד אמיר נאטור
עו''ד אמיר נאטור

עו"ד אמיר נאטור, שמייצג את החשודים, מסר: "החשודים שאני מייצג מכחישים כל קשר לחשדות המיוחסים להם, החטוף נמצא בריא ושלם בג'לג"וליה, נראה כי התארח באותו בית כמו יתר האורחים ששהו שם ולא נחטף, אני בטוח שבימים הקרובים החשודים ישוחררו ממעצר".