הרוג בפיצוץ רכב בטירה, גבר נורה למוות באום אל-פחם

גבר כבן 30 נפצע אחר הצהרייים באורח אנוש בפיצוץ רכב בטירה. פרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו לו טיפול רפואי ראשוני - אך זמן קצר נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה. זמן קצר לאחר מכן דווח על גבר כבן 30 שנורה למוות באום אל פחם

אמבולנס. ארכיון
אמבולנס. ארכיון | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

האלימות בחברה הערבית לא עוצרת: גבר כבן 30 נהרג אחר הצהריים (חמישי) בפיצוץ רכב בטירה, וזמן קצר לאחר מכן דווח על גבר כבן 30 שנורה למוות באום אל-פחם. פראמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה בטירה מצאו את הקורבן במצב אנוש והעניקו לו טיפול רפואי ראשוני - אך זמן קצר נאלצו לקבוע את מותו.

המשטרה פתחה בחקירת האירוע, ומסרה כי הרקע ככל הנראה פלילי: "עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר קול נפץ שנשמע ברחוב בעיר טירה, אותר אדם ללא רוח חיים ברכב העולה באש ונתפסו שרידי פריט אמל"ל על-ידי חבלן המשטרה. חבלן המשטרה בחן את שרידי הפריט, לצד סריקה במקום להסרת כל סיכון נוסף לציבור ובתום הפעילות העביר את הממצאים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי".

משטרת טירה
משטרת טירה | צילום: חדשות 13

חובשי רפואת חרום במד"א שהגיעו לזירה באום אל-פחם, אמאל ח'טיב ויוסף ג'בראין, סיפרו: "הפצוע ישב בתוך הרכב כשהוא מחוסר הכרה עם פציעות חודרות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אך הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".