חשד לרצח כפול בערד, הרוג מירי ברכב בבאקה אל-גרבייה

שני בני אדם נורו למוות בתחנת דלק בכניסה לערד. אדם נוסף נפצע בינוני. המשטרה פתחה בחקירה. חשד לרצח סמוך לבאקה אל-גרבייה: גבר נמצא ירוי ללא רוח חיים ברכב. במר'אר: בן 30 נורה למוות

זירת הירי בערד
זירת הירי בערד | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

חשד לרצח כפול: שני גברים בשנות ה-30 לחייהם נורו למוות הערב (שבת) בתחנת דלק בכניסה לערד, ואדם נוסף נפצע באורח בינוני ופונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע. המשטרה פתחה בחקירה. זמן קצר לאחר מכן, סמוך לבאקה אל-גרבייה, דווח על גבר שנמצא ירוי וללא רוח חיים ברכב. במר'אר: בן 30 נורה למוות.

ישראל כץ, חובש בכיר, ופראמדיקית במד"א, נרם זייד, סיפרו:  הגענו במהירות למקום וראינו שני גברים שוכבים מחוסרים הכרה עם פציעות חודרות בגופם, ביצענו בדיקות רפואיות - אך הם היו ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם. פצוע נוסף בזירה טופל בשטח ופונה לבית החולים סורוקה כשמצבו מוגדר בינוני ויציב".

אודיה גבאי
אודיה גבאי | צילום: שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

לפנות בוקר נרצחה אודיה גבאי מקריית אתא, אם לחמישה בשנות ה-30 לחייה, אשר נורתה למוות סמוך למועדון בדרך אלנבי בחיפה. צוות מד"א שהגיע לזירה העניק לה טיפול רפואי ופינה אותה תוך ביצוע פעולות החייאה לבית החולים רמב"ם, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.

היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) של מרחב כרמל מחוז חוף פתחה בחקירה וקבעה כי הרקע פלילי. שעות לאחר מכן הודיעה המשטרה כי עצרה מספר חשודים. שכנתה של אודיה גבאי אמרה: "הייתה לי הרגשה לא טובה לגביה בזמן האחרון. לא אהבתי שהיא עובדת במועדונים, אבל היא הייתה צריכה לפרנס את הילדים. שמעתי בבוקר את צעקות בתה, אך לא העליתי בדעתי שזה מה שקרה".