חשד: מטען חבלה הונח בסמוך לרכבו של שלומי לחיאני בבת ים

שוטרים הוזעקו לרחוב העצמאות בעיר בעקבות דיווח על חפץ חשוד בסמוך לרכבו של ראש העירייה לשעבר, אשר מתמודד מחדש על התפקיד. הרחוב נסגר ונפתחה חקירה לבירור נסיבות המקרה. לחיאני: "אין לי אוייבים, רק יריבים פוליטיים"

זמן צפייה: 00:19

מטען נפץ אותר הערב (חמישי) בסמוך לרכבו הפרטי של ראש עיריית בת ים לשעבר שלומי לחיאני, המתמודד מחדש על ראשות העירייה בבחירות המוניציפאליות הקרובות. שוטרי תחנת בת ים וחבלני מחוז תל אביב חסמו את רחוב העצמאות בעיר בעקבות הממצאים ופתחו בחקירה לבירור נסיבות המקרה.

מטעמו של לחיאני נמסר: "מדובר במטען מדומה, שכנראה הוטמן בידי אנשים שמנסים למנוע ממני להיבחר לראשות העיר. אין לי אוייבים, רק יריבים פוליטיים. חבל שגם בימים אלה יש המבקשים לפגוע במקום לשמור על אחדות ומוסר. אני נחוש מתמיד להחזיר לתושבי בת ים את הביטחון".

שלומי לחיאני
שלומי לחיאני | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לחיאני כיהן כראש עיריית בת ים משנת 2003 עד שנת 2014, אז הושעה מתפקידו בעקבות כתב אישום שהוגש נגדו. הוא הודה והורשע בשלוש עבירות של הפרת אמונים, ובשנת 2015 נגזר עליו עונש של שמונה חודשי מאסר בפועל, מתוכם ריצה חמישה חודשים, הוטל עליו קנס, והוטל וקלון למשך שבע שנים. מטען הוצמד לרכבו של לחיאני גם בשנת 2021, ובשנה שעברה הושלך מטען לעבר עסק בבעלות משפחתו.