"הבורר" של משפחת ג'ארושי נרצח ברמלה, במשטרה נערכים לנקמה

עלי ג'ארושי (50) נורה ופונה במצב אנוש לבית החולים אסף הרופא - שם נקבע מותו. הוא נחשב לאחת הדמויות המרכזיות במשפחת הפשע ג'ארושי. המשטרה פתחה בסריקות אחר היורים. בן גביר דרש לערב את שב"כ במלחמה במשפחות הפשע: "אין מנוס"

זמן צפייה: 02:21

עלי ג'ארושי, בן 50, שנחשב לאחת הדמויות המרכזיות ולבורר במשפחת הפשע ג'ארושי, נורה לפנות בוקר (שישי) בשכונת ג'ואריש שברמלה. הוא פונה לבית החולים אסף הרופא כשמצבו מוגדר אנוש - וזמן קצר לאחר מכן נקבע מותו.

עלי ג'ארושי
עלי ג'ארושי

המשטרה פתחה בסריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה על-ידי חוקרי הזיהוי הפלילי. מהמשטרה נמסר: "המשטרה ממשיכה באיסוף ממצאים, ואיתרה סמוך לזירה כלב ירוי השייך לבני משפחת הקורבן. בהערכת מצב מיוחדת שקיים מפקד מחוז המרכז ניצב אבי ביטון, הוא הטיל את החקירה על ימ"ר מרכז, כאשר כלל המערכים הרלוונטים יעמדו לרשות היחידה החוקרת, לצד תגבור הפריסה המבצעית והאכיפה הממוקדת".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב על הרצח: "הבוקר אבקש מראש הממשלה ליישם תוך פרק זמן קצר את הוראות סעיף ההסכם הקואליציוני בין עוצמה יהודית לליכוד, המאפשרות להפעיל את שב"כ בלוחמה במשפחות הפשע. אחרי בחינה של עבודת המשטרה והערכה עמוקה מאוד למפכ"ל ולשוטרים המוסרים נפש, יש להכניס גם את השב"כ לפעולה בצורה אינטנסיבית.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

"חשוב לציין שהדבר ייעשה לצד פעילות המשטרה ואני שולח מכאן ברכת הצלחה לכל החוקרים והיחידות המיוחדות שפועלות בנושא והביאו למעצרים חשובים ורק השבוע סיכלו אירוע של רצח. אולם אין מנוס מלהפעיל גם את שירות הביטחון הכללי, בתופעה שהופכת להיות מכת מדינה, וביכולתו של שב"כ להביא עוד מודיעין איכותי ולהשתמש בסמכויות חקירה מיוחדות שלא ניתנות למשטרה".