הצמידו מכשיר איתור, עקבו - וירו: תיעוד ניסיון חיסול בצפון ת"א

כחודש אחרי הירי לעבר רכב שבו נהג אדם המזוהה עם האחים מוסלי בצומת הרחובות רקנאטי וקק"ל שבעיר, הצליחו חוקרי ימ"ר ת"א להתחקות אחד החשוד בירי: סעיד עטילי, בן 21 מבת ים. הוא הוכוון על-ידי חשוד אחר, בן 28 מיפו. הרקע: סכסוך בין ארגוני פשיעה

זמן צפייה: 01:05

היחידה המרכזית במחוז תל אביב פענחה את ניסיון ההתנקשות בתושב תל אביב בן 50 בצפון העיר בתחילת החודש שעבר, במסגרת סכסוך בין ארגוני פשיעה. היעד, על-פי המודיעין המשטרתי, הוא אדם שמזוהה עם ארגון הפשע של מוסלי. באירוע לא דווח על נפגעים - אך החוקרים הצליחו להתחקות אחר החשוד בירי: סעיד עטילי, בן 21 מבת ים, שהוכוון על-פי החשד על-ידי מוראד עתאמנה, בן 28 מיפו. תיעוד הירי - בפתח הידיעה.

לפי המשטרה, האירוע התרחש ב-3 ביוני ב-22:40, אז התקבל דיווח על ירי בצומת הרחובות רקנאטי וקק"ל שבעיר לעבר רכב מסוג יונדאי, שבו נהג הקורבן. הנהג כאמור לא נפגע, אך המכונית ניזוקה. "מהחקירה עלה כי כשרכב הקורבן נעצר, הגיח קטנוע ועליו שני חשודים חבושי קסדות, והרוכב ביצע לעברו ירי ונמלט בנסיעה מהירה", נמסר.

חקירת האירוע הוטלה על מפלג התשאול בימ"ר תל אביב. "החוקרים הצליחו להתחקות אחר מסלול הנסיעה של הקטנוע בערב האירוע, ובסיוע יכולות טכנולוגיות, חיזקו את החשד נגד עטילי, החשוד בירי. מבדיקת רכב הקורבן עלה כי למכונית הוצמד מכשיר איתור, שעל-פי החשד, שידר את איכון הרכב לחשוד עתאמנה, וזה עדכן בזמן אמת את עטילי ואת נהג הקטנוע. השניים נעצרו בחודש שעבר, נחקרו באזהרה בחשד למעורבות בניסיון הרצח ומעצרם הוארך מעת לעת. השבוע, עם הבשלת החקירה, הוגשה בעניינם של השניים הצהרת תושב ובקשה למעצר עד תום ההליכים.