זעזוע בעולם ההייטק: בכיר צילם עובדים במקלחות של המשרד

פרסום ראשון: על פי החשד, עובד בכיר בחברה ישראלית מוכרת ובעלת שם בינלאומי התקין מצלמות באמצעות מטען דמה במקלחות אשר במשרדי החברה, ותיעד עשרות עובדים ועובדות בסתר. אנשי ביטחון גילו על כך והגישו תלונה במשטרה - שבחקירתו הודה במעשים ונשלח למעצר בית

זמן צפייה: 00:47

פרסום ראשון: פרשה חמורה נחשפה הערב (חמישי) במהדורה המרכזית, במרכזה עומד עובד בכיר באחת מחברות ההייטק הגדולות בישראל, חברה בעלת שם בינלאומי. על פי החשד אותו עובד התקין מצלמות במקלחות של משרדי החברה, אליהן נכנסים מדי יום עשרות עובדים ועובדות. את המצלמות הוא התקין באמצעות מטען דמה, אותו השאיר במקלחות, כך על פי החשד.

מי שגילו את המצלמות היו אנשי הביטחון של החברה, ובעקבות כך הם הגישו תלונה במשטרה. בחקירה שערכו במשטרה העובד הודה בחשדות ונשלח למעצר בית. ההערכה היא שמדובר בעשרות עובדים שנכנסו למקלחות וצולמו בסתר.

מהחברה נמסר בתגובה: "בטיחות וביטחון העובדים שלנו עומדים בראש סדר העדיפויות שלנו. המשטרה עצרה את עובד החברה בחשד לביצוע עבירות פגיעה בפרטיות. פעלנו בשיתוף פעולה מלא עם המשטרה ונמשיך לפעול כך לאורך כל החקירה. מאחר ומדובר בחקירה פעילה, איננו יכולים לחלוק פרטים נוספים. החברה נוקטת בכל צעד אפשרי כדי לספק תמיכה לעובדים שלנו בשעה קשה זו".