3 נעצרו בחשד שהתחזו ללוחמים וסחטו קטינות: "נפיץ את התמונות"

המשטרה עצרה שלושה תושבי פתח תקווה, בגיר ושני קטינים בני 15-18, בחשד שניהלו התכתבויות מיניות ברשת עם עשרות קטינות, תוך התחזות לחיילים קרביים - ולאחר מכן סחטו אותן. שהקורבנות - שגילן נע בין 13-19 - סירבו לשתף פעולה עם החשודים, החלה מסכת חמורה של סחיטה ואיומים כלפיהן.

מחשב. אילוסטרציה
מחשב. אילוסטרציה | צילום: Fotolia

המשטרה עצרה הבוקר (שני) בתום חקירה סמויה שלושה תושבי פתח תקווה, בגיר ושני קטינים בני 15-18, בחשד שניהלו התכתבויות מיניות ברשת עם עשרות קטינות, תוך התחזות לחיילים קרביים - ולאחר מכן סחטו אותן. החקירה נוהלה על-ידי מחלק הנוער בתחנת פתח תקווה.

מהחקירה עלה כי שלושת החשודים הכירו את הקורבנות ברשתות חברתיות. לפי המשטרה, "במהלך 'ההיכרות' בין הצדדים, שוכנעו הקורבנות - בהן מפונות מהחזיתות בדרום ובצפון, וכאלו שנפלו בעבר קורבן לעבירות מין שונות - לשלוח בהסכמה תמונות אינטימיות שלהם לחשודים שהתחזו לחיילים הלוחמים בחזית ו/או נערות בנות גילן. בהמשך, כשהקורבנות - שגילן נע בין 13-19 - סירבו לשתף פעולה עם החשודים, החלה מסכת חמורה של סחיטה ואיומים כלפיהן".

לפי החשד, השלושה איימו על הקטינות כי אם יפסיקו לשתף עימם פעולה - התמונות יופצו לבני משפחותיהם. בנוסף, לפי החשד, התחזו השלושה לבני משפחות פשע. השלושה יובאו לדיון בבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרם.