"כיוון אקדח לראשי": 3 צעירים מר"ג חשודים באיומים על ראש העירייה

השלושה, בני 17, 21 ו-23, נעצרו בחשד שאיימו על ראש העיר כרמל שאמה הכהן. במשטרה אמרו כי במהלך המעצר נתפסו ברכבם אקדח גז וסמים וכי החשודים הועברו לחקירה בתחנת לב ת"א. שאמה הכהן: "אחד מהם פתח בריצה מטורפת אל עבר הרכב וחלון הנהג, תוך שהוא שולף אקדח מכוון אותו אלינו, צורח את שמי ומכנה אותי 'שוטר מלשין'"

כרמל שאמה הכהן, ראש עיריית רמת גן
כרמל שאמה הכהן, ראש עיריית רמת גן | צילום: אורי לנץ, פלאש 90

המשטרה עצרה הערב (רביעי) לחקירה שלושה צעירים בני 17, 21 ו-23 מרמת גן בחשד שאיימו על ראש העיר כרמל שאמה הכהן. החשודים הועברו לחקירה בתחנת לב תל אביב.

לפי המשטרה, "היום התקבלה תלונה במשטרת בני ברק-רמת גן על אודות איומים כלפי נבחר ציבור. מיד עם קבלת התלונה נפתחה חקירה, שבמהלכה נעצרו שלושה חשודים, תושבי רמת גן". במשטרה אמרו עוד כי במהלך המעצר נתפסו ברכבם אקדח גז וסמים.

שאמה הכהן כתב בפייסבוק: "המשטרה עצרה היום שלושה צעירים, לאחר שאחד מהם רץ בטירוף לעבר הרכב שלי תוך שהוא שולף אקדח ומכוון אותו לראשי". הוא סיפר: "היום הלכתי במצוות אשתי לשלם את חוב הפירות והירקות שלנו לירקן. בעודי עומד בפתח החנות ומקשיב לתושבים, חלף רכב של 'החברה הטובים' כשהם צורחים כלפיי ומאחלים לי וללהט"בים בשפת ביבים את 'מיטב האיחולים'. לאחר כמה דקות הבחנו באותו רכב חונה באופן עברייני באמצע הרחוב בצד - השני של הכיכר - כשיושבי הרכב מכונסים כ-20-30 מטרים ממרכזה".

כרמל שאמה הכהן, ראש עיריית רמת גן
כרמל שאמה הכהן, ראש עיריית רמת גן | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

עוד הוסיף שאמה הכהן: "עצרנו לצלם אותם, ואז אחד מהם פתח בריצה מטורפת אל עבר הרכב וחלון הנהג תוך שהוא שולף אקדח מכוון אותו אלינו, צורח את שמי ומכנה אותי 'שוטר מלשין'", המשיך ראש העיר רמת גן. "עליי לא ניתן לאיים ואותי לא ניתן להפחיד, אבל הפעולה הזו הטילה מורא והכניסה לחרדות עובדות ועובדי עירייה, כמו גם בני משפחה שלי".

"כולכם עדים למסע ההסתה נגדי שלא נפסק גם בימי המלחמה, בעת שאני נלחם לשמור על העיר, להחזיר אותה לשגרה מלאה, לחבק ולחזק את המשפחות השכולות ולבקר את הפצועים. אני סומך ב-100% על משטרת ישראל שמיד פשטה על מספר מקומות בעיר שתמצה את החקירה. אנחנו עיר מתוקנת במדינת חוק ולא איזה כפר בעולם השלישי. מסע הבחירות שלי מוקפא מהשבת השחורה כי כל יום שאפשר לדחות מחלוקות ופירוד בעת הזו זו חובה, זו העת לאחדות וממלכתיות".