רופא נעצר בחשד שאנס תיירת שהתנדבה בבית החולים וולפסון

לטענת המרכז הרפואי שבחולון, החשוד אינו עובד במקום בחודשיים האחרונים: "סומכים על רשויות החוק והאכיפה שיפעלו במהירות לחקר האמת ומיצוי הדין". מעצרו הוארך בארבעה ימים

זמן צפייה: 00:25

רופא נעצר אתמול (רביעי) בחשד שאנס תיירת שהגיעה להתנדב בבית החולים וולפסון שבחולון בחודש בינואר השנה. החשוד הובא הבוקר לבית משפט השלום בתל אביב ומעצרו הוארך עד יום ראשון.

מהמרכז הרפואי נמסר כי "ככל שנמסר לנו היום על ידי הגורמים המוסמכים, החשדות החמורים הם נגד רופא שאינו מועסק בבית החולים מחודש יוני 2019. אנו סומכים על רשויות החוק והאכיפה שיפעלו במהירות לחקר האמת ומיצוי הדין".​

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

רופא מהמרכז הואשם בעבירות מין בקטינים: "ניצל גילם ותמימותם"

ועדת השחרורים החליטה: יונתן היילו יחזור לשנה בכלא

"נשרוף לך את הבית": איומים על חיי אם בת ה-11 שהותקפה מינית

בית חולים וולפסון, חולון
בית חולים וולפסון, חולון | צילום: חדשות 13

ביום שני שעבר פורסמו בחדשות 13 עדויות של נשים הטוענות כי ד"ר רון כרמלי, שעומד בראש המחלקה לכי דם בבית החולים "הדסה עין כרם" שבירושלים, הטריד אותם מינית. רוב המתלוננות כפופות לכרמלי במסגרת העבודה.

נ' עבדה עשרות שנים כמתאמת השתלות לחולי סרטן בהדסה עין כרם, לאחר שהבוס שלה יצא לפנסיה, היא חיפשה עבודה חלופית בבית החולים. כאשר נתקלה בו במסדרונות בית החולים פנתה אליו בבקשה להתראיין עבור משרה פתוחה אצלו. "הוא מסתכל עלי ואומר לי 'תפתחי את המעיל שלך שאראה את גודל החזה שלך'. אחר כך הוא לקח את היד שלו והסביר: 'תראי, אם הציצי שלך גדול מכף היד שלי – את לא מתאימה'".

רון כרמלי
רון כרמלי | צילום: חדשות 13

העובדת הגישה תלונה אצל הנציבה למניעת הטרדות מיניות, וזו קבעה כי ד"ר כרמלי "אכן הודה שחיווה דעה על העדפותיו לגודל חזה של נשים, אולם שכל השיחה התקיימה כדאחקות כאשר היא זו שהחלה בכיוון השיחה". כרמלי לא הועלה לוועדת משמעת אך הוא "ננזף והוזהר. הובהר לו כי הנהלת הדסה רואה בחומרה התבטאויות כאלה".