אחז בידו של הנער - שהדף אותו: מורה נאשם במעשה מגונה בקטין

פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אורן קורולקר, בן 47, בגין מעשה מגונה בקטין בן 14 מוקדם יותר החודש

אורן קורולקר, המורה החשוד שביצע עבירות מין בנער בבאר שבע

פרקליטות מחוז דרום הגישה הבוקר (שלישי) לבית המשפט המחוזי בעיר באר שבע כתב אישום נגד המורה לאזרחות אורן נהוראי קורולקר, בן 47, בגין מעשה מגונה בקטין בן 14 מוקדם יותר החודש. לפי כתב האישום, הקטין ניסה להתרחק מהנאשם, תוך שהוא הודף אותו ממנו. הנאשם בתגובה אחז בידיו של הקטין על מנת למנוע ממנו להתרחק, אך הוא הצליח לברוח מהמקום.

כמו כן, הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להריך את התנאים המגבילים שהוטלו על הנאשם: מעצר בית מלא, אי יצירת קשר עם המתלונן, איסור שימוש בכל אמצעי תקשורת ואינטרנט, ועוד.

[brightcove_iframe video_id='vod-news-vod-the-main-edition-clips-part-1809222035' autoplay='0' credit='' desc='הוריו של הנער שהותקף מינית ע"י מורה: "הוא לא מוכן שנדבר על זה"' poster='' kid='1_gyqa1aqw' duration='']

במהלך חקירתו של קורולקר, שנעצר לפני עשרה ימים, עלה גם החשד כי הוא ביצע עבירות מין גם בבית הספר בדימונה שבו הוא מלמד. אמו ואביו של הנער המותקף סיפרו לחדשות 13 על התקרית. "הוא ישב שם ובא להתקשר לאבא שלו, להיפגש עם אבא שלו, ואז מישהו הגיע ותקף אותו. זה מזעזע", שיתפה האם.

"זה המקום הכי בטוח שלנו פה, הפארק הזה. זה פארק שאנחנו גדלנו בו. זה זוועה, זה מפחיד. אי אפשר לתת לילדים לצאת בכלל מהבית לבד" הוסיפה האם, "ממש באותו רגע הוא בא, סיפר לנו ואנחנו כבר רצנו לפארק. אחותי הגדולה הספיקה לראות את הבחור בורח. יצרתי קשר עם המשטרה באותו רגע", אמרה. ג', אביו של הנער שהותקף סיפר: "קפץ עליו אותו בחור מהשיחים ופשוט מאוד התיישב לידו וזרק לו כל מיני הערות מיניות, ליטף אותו בבטן".

אורן נהוראי קורולקר
אורן נהוראי קורולקר הנמלט מהזירה

זה קרה בתחילת החודש באחד מהפארקים המרכזיים שבבאר שבע. י', נער בכיתה ח', יצא לפארק הסמוך לביתו בשעות הערב. אז, על פי החשד, הגיח קורולקר מהשיחים והחל לבצע בו את זממו. הילד האמיץ לא ויתר, הדף מעליו את החשוד, חבט בפניו ונמלט לביתו. שוטרי מחלק הנוער של משטרת באר שבע וחוקרי הזירה הטכנולוגית החלו מיד בפעולות חקירה מהירות, ובאמצעות מצלמות האבטחה הצליחו להתחקות אחר החשוד.

תחילה הם ראו אותו במצלמות האבטחה כשהוא נמלט מהזירה בריצה מהירה וחוצה בצורה מסוכנת את הכביש. זמן קצר לאחר מכן קורולקר, עם כיפה לבנה לראשו, תועד עולה לאוטובוס בדרך הביתה ואז מגיע הרגע בו קורולקר מגיע לצומת רמב"ם ושם משליך את הכיפה, המגבת והתיק שהיו ברשותו, ולמעשה מנסה להעלים את הראיות שעלולות היו לקשור אותו למעשים המגונים.

[brightcove_iframe video_id='vod-news-vod-6-amnon-levi-clips-part-1809221831' autoplay='0' credit='' desc='נמלט בריצת אמוק: כך אותר המורה החשוד בעבירות מין | תיעוד' poster='' kid='1_rdneotyz' duration='']

בעקבות החשדות החמורים נגדו, במשטרה ביקשו לפרסם את שמו ותמונתו בשל החשד שהוא עשה מעשים מגונים בנערים אחרים ואולי גם בתלמידיו. "רק היום גיליתי שהוא בכלל מורה בבית ספר, שזה עוד יותר מזעזע", הוסיפה האם, "הילד, הוא סגור, הוא לא מוכן לשמוע על זה יותר, הוא לא מוכן שנדבר על כל מה שקרה".

כעת, אחרי שפרטיו הותרו לפרסום, במשטרה ממתינים לתלונות נוספות. בינתיים משרד החינוך זימן את המורה לשימוע לפני פיטורין. עורכי הדין של החשוד מסרו בתגובה: "לטענת החשוד מעולם לא בוצעה על ידו פנייה על רקע מיני לקטין כלשהו. לא במקרה זה ולא בכלל".