חשד שאחותו גונבת ממנו קנאביס - ודקר אותה למוות: בן 22 נאשם ברצח

הצעיר, תושב נס ציונה, נאשם ברצח בנסיבות מחמירות לאחר שדקר למוות את אחותו כי חשד שהיא גונבת ממנו קנאביס. "האכזריות שבמעשיו מצביעה על מסוכנותו הגבוהה", נכתב בבקשת המעצר

Whatsapp Image 2022 01 17 At 0
קנאביס, ארכיון | צילום: דוברות המשטרה

כתב אישום הוגש היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי בלוד, נגד צעיר בן 22 המתגורר בנס ציונה לאחר שרצח את אחותו כי חשד שהיא גונבת ממנו קנאביס. הצעיר נאשם בעבירת רצח בנסיבות מחמירות. בבקשת המעצר עד תום ההליכים ציינה עו"ד הילה צור: "המשיב ביצע את הרצח באופן אכזרי ובקור רוח, האכזריות שבמעשיו מצביעה על מסוכנותו הגבוהה לציבור".

מכתב האישום עולה כי הנאשם ואחותו התגוררו יחד עם הוריהם, כאשר החל לחשוד באחותו שהיא גונבת ממנו קנאביס, והחליט לסיים את חייה. הנאשם הכין תיק עם חוטי חשמל, דבק ובדים שונים, וב-20 בפברובאר החל להוציא לפועל את תוכניתו.

הנאשם יצא עם התיק לכיוון המטבח בו שהתה אחותו כשגבה מופנה אליו, והחל לחנוק אותה תוך שהיא מנסה להשתחרר ממנו. על פי כתב האישום, האח לקח סכין מאחת ממגירות המטבח תוך שהוא תוקף את אחותו: "תפסיקי לשקר לי כבר". האחות בתגובה זעקה לעזרת סבה שהתגורר בקומה הראשונה, הצליחה להשתחרר מאחיזתו ורצה לחדרה תוך שהוא רודף אחריה.

השניים הגיעו לחדרה של האחות, שם משך הנאשם בשיערה, אחז את צווארה ודקר אותה במותנה. כתוצאה מכך הסכין נשברה, והנאשם חזר לחנוק את האחות תוך שהוא מתעלם מתחנוניה שיפסיק. כשהנאשם הבחין שאחותו לא מראה סימני התנגדות, עזב אותה בחדרה והלך לנעול את דלת הכניסה לדירה בזמן שהסב מנסה להכנס. כשהסב הבין כי תחנוניו לא מועילים, פנה לעזרה מדייר שהתגורר בקומת המרתף.

בהמשך, הנאשם חזר למטבח ולקח סכין נוספת, נכנס שוב לחדר השינה של אחותו וכדי לוודא את מותה, דקר אותה בגרונה. לאחר מכן עזב את החדר, ונכנס לחדר המקלחת שבחדרו, בלע כדורים , פשט את בגדיו והתיישב על רצפת החדר. במקביל, השכן הצליח להיכנס אל הדירה הנעולה דרך אחד החלונות בעקבות צעקות הסב, הבחין בגופת המנוחה ודיווח לכוחות ההצלה.