הודות לסוכן סמוי ממשפחת פשע: 30 נעצרו בחשד לסחר בסמים ונשק

בתום הפעלה בת 8 חודשים של סוכן שחצה את הקווים, עשרות בני משפחות פשע ברמלה ולוד נעצרו בחשד לסחר באמל"ח וסמים בהיקף של מאות אלפי שקלים. בהמשך היום יובאו החשודים לדיון בהארכת מעצרם

זמן צפייה: 01:47

30 חשודים בסחר באמל"ח וסמים בהיקף של מאות אלפי שקלים נעצרו הבוקר (שני), בתום הפעלה בת שמונה חודשים של סוכן סמוי, בן למשפחת פשע תושב השפלה אשר חצה את הקווים לאחר ש"מאס בחיי הפשע והאלימות במגזר הערבי", כך לפי המשטרה. בהתאם לצורכי החקירה, יובאו החשודים בהמשך היום לדיון בבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרם.

את המעצרים ביצעו החל משעות הבוקר המוקדמות בלשי ימ"ר מרכז, יחד עם מאות שוטרים, לוחמי מג"ב ויס"מ, כלבנים וחבלנים, ועשרות החשודים שנעצרו הם בנים למשפחות פשע מרמלה ולוד.

מהמשטרה נמסר: "הכשרת סוכן סמוי למשימה לאומית ברחוב הערבי, בכל רחבי הארץ, והחדרתו בתחכום אפקטיבי לתוך משפחות הפשע במיוחד בעת הזו, נוכח הסכסוכים האלימים במגזר, מבהירים את המסר הנחרץ - שידינו על העליונה".

עוד הוסיפו במשטרה: "האכיפה העוצמתית שנחשפה היום, מהווה חוליה נוספת בשרשרת הפלדה שאנו מניחים על ידיהם של עשרות עבריינים, על מנת להרחיקם מהחברה לפרקי זמן ארוכים, תוך נטילת יכולתם להוסיף לאיים ולפגוע, כשלנגד עיננו ניצב ציבור שלם שומר חוק, המבקש וראוי לנהל אורח חיים תקין ובטוח, ואנחנו כאן עבורם".

גבר באזיקים (אילוסטרציה)
גבר באזיקים (אילוסטרציה) | צילום: דוברות המשטרה

עו"ד שוקרי אבו טביק, המייצג מספר חשודים, אמר: "מרשיי נעצרו בתום החקירה הסמויה. הם מכחישים כל קשר לעבירות וטרם הוטחו בפניהם הראיות".