תיעוד: עוברי אורח תולשים שלט עם פני אישה מאוטובוס בירושלים

בתיעוד האירוע נראים שני צעירים תולשים את המודעה מחלקו האחורי של האוטובוס, בזמן שעצר ברחוב מרכזי בעיר. המודעה שהושחתה מפרסמת את ארגון "עוגן" שמעניק סיוע כלכלי לנפגעים בעקבות המלחמה, ועליה הוצגה פני לקוחה. המשטרה פתחה בחקירה

זמן צפייה: 00:25

המשטרה פתחה היום (חמישי) בחקירת אירוע תלישת שלט פרסום שנתלה בחלקו האחורי של אוטובוס בירושלים. שלט הציג פני אישה, ונתלש על ידי עוברי אורח, בזמן שכלי הרכב עצר ברחוב מרכזי בעיר. סרטון שמתעד את האירוע הופץ.

מודעת הפרסום שהושחתה פורסמה במסגרת קמפיין חדש של ארגון "עוגן", גוף אשראי חברתי, המסייע למשרתי מילואים, מפונים, בעלי עסקים קטנים, ונזקקים נוספים בעקבות המלחמה. במודעה שהושחתה, מוצג צילום של בעלת עסק קטן שקיבלה ליווי עסקי של הגוף.

שגיא בלשה, מנכ"ל עוגן, מסר כי הוא "רואה בחומרה רבה את האירוע ומקווה כי בעקבות התלונה שהוגשה, ייעצרו על ידי המשטרה שני העבריינים שהשחיתו את המודעה ויועמדו לדין על מעשיהם". לדבריו, "קרנות החירום של עוגן הן קרן אור באפלה שבה שרויים מיליוני ישראלים מאז פרוץ המלחמה. לעוגן יש ממשקים מצוינים עם החברה החרדית, ואנחנו יודעים שהפעילות האלימה הזאת נמצאת הרחק בשוליים שלה. נקווה שלא נפגוש מעשים כאלה בעתיד".