בנוף הגליל ובג'סר א-זרקא: חשד לשני מקרי רצח תוך שעות

דיב ג'רבאן, בן 51 מג'סר א-זרקא, נורה לפנות בוקר בפתח ביתו. צוות מד"א קבע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה. במקביל, בן 41 מנוף הגליל נעצר בחשד שרצח אתמול אדם אחר בעיר, בן 43, שאותר מוטל ללא הכרה ברחוב

זירת הרצח בג'סר א-זרקא
זירת הרצח בג'סר א-זרקא | צילום: דוברות המשטרה

דיב ג'רבאן, בן 51, נורה למוות לפנות בוקר (רביעי) בפתח ביתו בג'סר א-זרקא הסמוכה לקיסריה. מהמשטרה נמסר כי מבדיקה ראשונית עולה חשד כי הרקע לאירוע פלילי: "כוחות משטרה הגיעו למקום והחלו בסריקות נרחבות, במקביל לחקירה שנפתחה לבדיקת נסיבות האירוע".

מפקד מחוז חוף, ניצב דני לוי, ציין כי "מדובר באירוע קשה כתוצאה מסכסוך דמים בין משפחות בכפר. היחידה המרכזית של מחוז חוף תחקור את האירוע ונקצה את כלל הכוחות והאמצעים העומדים לרשות המחוז בכדי להגיע למבצעי הרצח. נמשיך לפעול נגד אלו המסכנים את הציבור ופוגעים בחיי אדם".

דיב ג'רבאן
דיב ג'רבאן

פראמדיק מד"א יוסף נהרין סיפר: "ראינו את הגבר שוכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות, אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו".

הערכת מצב במשטרה בעקבות הרצח בג'סר א-זרקא
הערכת מצב במשטרה בעקבות הרצח בג'סר א-זרקא | צילום: דוברות המשטרה

כמו כן, המשטרה עצרה חשוד בן 41 מנוף הגליל בחשד שרצח אתמול אדם אחר בעיר, בן 43, שאותר ברחוב ללא הכרה. החשוד יובא בהמשך היום לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט השלום בנצרת.