אחרי ארבעה ימים: אותר גבר שנחטף מאזור ראש העין

בנו של החטוף דיווח למשטרה על היעלמותו של אביו, כבן 60, שנחטף מאזור ראש העין ככל הנראה על רקע סכסוך עסקי בין קבלנים. הדרישה: כופר בסך מאות אלפי שקלים. המשטרה עצרה כמה חשודים

ניידת משטרה
ניידת משטרה (תמונת ארכיון) | צילום: דוברות המשטרה

גבר כבן 60, תושב השטחים, הוחזק במשך ארבעה ימים באום אל-פחם לאחר שנחטף על-ידי כמה חשודים. כך הותר הערב (שבת) לפרסום.

תחילת הפרשה ביום רביעי, אז התקבל דיווח מבנו של החטוף שטען כי אביו נחטף מאזור ראש העין, ככל הנראה על רקע סכסוך עסקי בין קבלנים. הדרישה: כופר בסך מאות אלפי שקלים. "מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, הטיל את החקירה על ימ"ר מרכז, תוך הפעלת כלל מערכי המשטרה המיוחדים, ובכלל זה יחידת המו"מ של אגף המבצעים, יחידת 33 ולוחמי ימ"מ, לצד פעילות סמויה מיוחדת וטכנולוגית בשיתוף פעולה של יחידות נוספות", נמסר מהמשטרה.

עוד נאמר כי בלשי הימ"ר עצרו מספר חשודים תושבי אום אל פחם, וכן את כלי הרכב ששימשו על-פי החשד לחטיפה. בית המשפט האריך את מעצרם בהתאם לצורכי החקירה.

"ככל שהתפתחה החקירה, הצליחה הימ"ר לעצור ולחקור מספר רב של חשודים", אמרו במשטרה, "בהתאם לתוכנית החקירה ובליווי יחידת המו"מ שפעלה בצמוד לימ"ר מרכז מהשלבים הראשונים של האירוע, החלה בניית פרופיל כל המעורבים בניסיון לאתר גורמים משפיעים. צוות מיוחד לנושא חטיפות החל לפעול בניסיון ליצור מגע עם מעורבים תוך הפעלת טכנולוגיה".