לילה של אלימות בצפון: צעיר במצב קשה, ילד כבן 10 נפצע בינוני

בנצרת נפצע צעיר כבן 20 באורח קשה, וצעיר נוסף כבן 25 נפצע באורח בינוני, לאחר שהגיעו ע"פ החשד בכוונה לבצע הצתה בכפר אכסאל ותושבי הבית פתחו לעברם בירי. במקביל נפצע ילד בכפר עין מאהל, לאחר שחשודים ירו לעבר רכבים חונים - ואחד הכדורים חדר את חלון הבית ופגע בילד בכתפו

אמבולנס
אמבולנס (ארכיון) | צילום: חדשות 13

לילה של אלימות בצפון: ילד כבן 10 ושני צעירים בשנות ה-20 לחייהם נפצעו הלילה (שישי) בשני אירועי ירי שונים בגליל, בהם צעיר כבן 20 שנפצע באורח קשה.

בשעה 2:27 התקבל דיווח במוקד מד"א על אירוע אלימות בשכונת הבדואים בנצרת, וצוותי הרפואה שהוזעקו לזירה העניקו טיפול רפואי לשני פצועים עם פציעות חודרות, בהם צעיר כבן 20 במצב קשה ולא יציב וצעיר כבן 25 במצב בינוני. השניים פונו לבית החולים העמק בעפולה. מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי השניים הגיעו לכפר אכסאל בכוונה לבצע הצתה סמוך לאחד הבתים, ותושבי הבית פתחו לעברם בירי ופגעו בהם. שלושה חשודים נעצרו.

חמש דקות לאחר מכן התקבל דיווח במוקד מד"א על ילד שנפגע מירי בכתף סמוך לכניסה לכפר עין מאהל הסמוך לנצרת. חובשים ופרמדיקים שהגיעו למקום העניקו טיפול רפואי לילד כבן 10 עם פציעה חודרת, והוא פונה לבית החולים העמק במצב בינוני. מחקירת המשטרה עולה כי חשודים ביצעו ירי לעבר רכבים שחנו במקום, ואחד הכדורים חדר את חלון הבית ופגע בילד בכתפו. על פי החשד הרקע למעשה הוא סכסוך בשל חובות כספיים.

נצרת
נצרת

סנ"צ אסף מנצור, מפקד תחנת נוף הגליל, מסר :"אנו מזהים גידול במספר ארועי הירי על רקע ניסיונות גביה של כספים בשוק האפור, פניה לשוק האפור לקבלת הלוואות היא מדרון חלקלק, הריביות גבוהות וברגע שהלווה אינו מצליח להחזיר את החוב, החוב תופח במהירות וגורר אחריו גביה אלימה. אנו פועלים כנגד הגורמים המעניקים את ההלואות בכלים העומדים לרשותנו ובשתוף רשות המיסים".