תפנית בעלילה: הנהג שהותקף באיילון - נחקר באזהרה

שיפור ניכר חל במצבו של נהג הרכב שהוכה בקסדה של רוכב אופנוע בנתיבי איילון. אלא שבשל תיעוד חריג וקשה של האירוע - לאחר שעבר למחלקה רגילה, הגיעו אליו חוקרי תחנת לב תל אביב - חקרו אותו גם כן על תקיפה

זמן צפייה: 00:52

שיפור ניכר חל במצבו של נהג הרכב שהותקף בידי רוכב אופנוע שלשום בידי רוכב אופנוע בנתיבי איילון, אלא שהערב (רביעי) חלה תפנית בחקירה - זאת בשל תיעוד חריג וקשה של האירוע.

הנהג השתחרר מהמחלקה לטיפול נמרץ ועבר למחלקה רגילה, מצבו מוגדר קל. היום הגיעו אליו חוקרי תחנת לב תל אביב, שחקרו אותו גם כן על תקיפה, זאת בעקבות טענת רוכב האופנוע, אריק גרינפלד - כי הוא זה שהותקף ראשון וכי שיניו נשברו.

עם זאת, החשוד המרכזי, גרינפלד, היכה פעם אחר פעם עם הקסדה בפניו של הנהג, עד שהוא התמוטט. בדיקה שערכו החוקרים מגלה שיש לו למעלה מ-60 עבירות תעבורה, ועוד כ-10 מקרים פליליים אחרים, בגין עבירות אלימות. בכל מקרה, במשטרה מקווים לסכם את התיק במהירות, וכבר בשבוע הבא לסיים את החקירה ולהגיש כתבי אישום בסיפור.

ב-2012 גרינפלד הורשע בתקיפת עמיתו לעבודה, גם כן בקסדה, והוא נשא עונש של עבודות שירות בגין אלימות ועבירות רכוש. בנוסף הוא היה מעורב בתאונות דרכים נוספות, כולל תאונת פגע וברח. הפעם הוא טוען שפעל מתוך הגנה עצמית, ומספר כי הותקף בידי אותו נהג שלפי עדותו פגע ברכבו, היכה אותו באגרוף ושבר את שיניו, כאמור. לאחר התקרית האחרונה, הנהג אושפז בבית החולים איכילוב וסבל מדימום מוחי.