התבקש להזיז את רכבו - והכה עד אובדן הכרה: תושב הרצליה מואשם בתקיפה

דניאל כהן בן ה-30 מואשם בגרימת חבלה חמורה, לאחר שחנה במקום אסור ובמהלך ויכוח עם מנהל החניון הוא תקף אותו במכת אגרוף. מעוצמת המכה התמוטט המתלונן, ונותר על הכביש מחוסר הכרה ומדמם בפניו. לאחר הגעתו לביה"ח הוא אובחן כסובל משיתוק בארבעת גפיו - ומצבו מוגדר קשה. "תקיפה אכזרית שמעידה על מסוכנות גבוהה"

Uensje
אזיקים מעצר (אילוסטרציה) | צילום: דוברות המשטרה

כתב אישום הוגש היום (ראשון) נגד דניאל כהן בן ה-30 מהרצליה, אשר הכה אדם העובד כמנהל חניון בעיר, וגרם לו חבלה חמורה שהובילה בין היתר לשיתוק ארבעת גפיו.

מכתב האישום, שהוגש על ידי עורכת הדין מעיין שיוביץ, עלה כי בסוף חודש יולי הגיע הנאשם עם אחיו לחניון בהרצליה, והשניים חנו את רכבם במקום אסור בתוך החניה. המתלונן, שעובד כמנהל החניון, פנה אליהם בבקשה להזיז את רכבם, ובין השלושה התפתח ויכוח.

מייד לאחר מכן, התקרב הנאשם למתלונן והכה אותה במכת אגרוף בפניו. נוכח עוצמת האגרוף, התמוטט המתלונן ארצה, תוך שראשו הוטח באספלט הכביש. בעוד שהנאשם ברח מהחניון, המתלונן נותר על הכביש מחוסר הכרה ומדמם בפניו. לאחר הגעתו של המתלונן לבית החולים, אובחן כסובל משיתוק בארבעת גפיו, חבלות ראש וצוואר, חבלה תת עורית וחתך במצח, והוא נכנס לניתוח חירום בעמוד השדרה. המתלונן עודנו מאושפז בבית החולים ומצבו מוגדר כקשה.

במסגרת בקשת המעצר עד לתום ההליכים, שהוגשה במקביל, ציינה עו"ד שיוביץ כי "בוצעה אלימות קשה ותקיפה אכזרית, ללא התגרות מוקדמת נגד המתלונן - אשר כל 'חטאו' היה שביקש מהמשיב להזיז את רכבו. תוצאותיה של התקיפה האכזרית, אשר הותירה את המתלונן כשגופו משותק חלקית, מדברת בעד עצמה ביחס למסוכנות הגבוהה הנשקפת ממנו".