החשד לאונס באיה נאפה: סימני חבלה נמצאו על המתלוננת

שלושה ימים מתחילת פרשת החשד לאונס הצעירה הבריטית בקפריסין, נודע כי על גופה של המתלוננת נמצאו חבלות ושפשופים. חמישה צעירים ישראלים שחשודים באונס נמצאים עדיין במעצר על האי, והדיון הבא בהארכת מעצרם צפוי להיות ביום שני הקרוב

בית המעצר באיה נאפה
בית המעצר באיה נאפה | צילום: חדשות 13

פרשת החשד לאונס הקבוצתי של התיירת הבריטית בעיירת הנופש איה נאפה שבקפריסין ממשיכה להסתבך, והיום (רביעי) פורסם בתקשורת המקומית במדינה כי על גופה של המתלוננת נמצאו חבלות ושפשופים.

על פי מקורות משטרתיים באי, דגימות דם ודגימות אחרות הן של המתלוננת והן של החשודים הישראלים נשלחו לבדיקות מעבדה יחד עם בגדיהם, ובין הראיות שנלקחו מחדר המלון בו שהו נלקחו סדינים מחדר החשודים. הדיון הבא בהארכת מעצרם של החמישה צפוי ביום שני הקרוב.

הנער ששוחרר ממעצר
הצעיר ששוחרר ממעצר בקפריסין | צילום: חדשות 13

הפרשה החלה ביום ראשון בצהריים, אז הכירה המתלוננת את החשודים במסיבת הבריכה השבועית שהתקיימה בבית המלון "פדרניה גרנד", שאליה מגיעים מאות תיירים ותיירות מדי שבוע. שם, על-פי גרסתה, היא עלתה עם אחד מהם לחדרו במלון - ובהמשך הצטרפו אליהם חשודים נוספים ללא הסכמתה ואנסו אותה. מיד לאחר מכן היא התלוננה אצל קב"ט המלון שהזמין את המשטרה. מעצר החשודים הוארך אתמול בשמונה ימים.

עו"ד ניר יסלוביץ' המייצג שניים מהחשודים אמר אתמול לחדשות 13: "כרגע החוקרים רוצים לגלות אם הגרסה הראשונית שנתנו החשודים עוד בבית המלון היא האמת. אם הם דיברו אמת - הם ישוחררו. אם לא, תהיה להם בעיה גדולה".

המלון שבו התרחש על פי החשד האונס הקבוצתי
המלון באיה נאפה שבו התרחש על פי החשד האונס הקבוצתי | צילום: חדשות 13

תחילה, שישה חשודים נעצרו אך אחד מהם שוחרר לאחר שנמצא כי אין לו קשר לאירועים וחזר לארץ. אתמול דווח בחדשות 13 כי רק שניים הם חשודים מרכזיים שקיימו איתה יחסי מין. אם יימצאו אשמים, הם עשויים לעמוד בפני העונש המקובל באי על עבירת אונס - מאסר עולם.