26 שנות מאסר לגבר שירה למוות ביורי פודובני בגלל ויכוח על חניה

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר 26 שנות מאסר ופיצויים בגובה 258,000 שקלים על על אוראל זוית, שירה למוות ביורי פודובני בעקבות ויכוח על חניה בחולון. כזכור, אוראל זווית הורשע בהריגה, חבלה בכוונה מחמירה, עבירות נשק ועבירות אלימות נוספות - אך לא ברצח

זמן צפייה: 00:30

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (שלישי) 26 שנות מאסר ופיצויים בגובה 258,000 שקלים על על אוראל זוית, שירה למוות ביורי פודובני בעקבות ויכוח על חניה בחולון. כזכור, אוראל זווית הורשע בהריגה, חבלה בכוונה מחמירה, עבירות נשק ועבירות אלימות נוספות.

יותר משלוש שנים לאחר שירה ביורי פודובוני בעת ויכוח על חניה, בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע בחודש שעבר את אוראל זוית בהריגתו של פודובני - אך זיכה אותו מאשמת רצח. כאמור, בחודש פברואר 2019, ירה זוית בפודובני לאחר שהשניים היו מעורבים בוויכוח על חניה.

ביום האירוע התפתחה קטטה בין מספר גברים בחניה של רחוב הבנאי 22 בעיר, בעקבות סכסוך על מקום חניה. במהלך הקטטה נכנס זוית לעסק של בני משפחתו, וחזר לזירת הקטטה לאחר שהטמין אקדח בבגדיו. כעבור מספר דקות, זוית, שהיה אז בן 23, שלף את האקדח, ירה לעברו של פודובני בן ה-50 ונמלט מהמקום.

בתום הדיון מסר עו"ד צחי הבדלי, מפרקליטות מחוז ת"א: "בית המשפט קיבל את עמדת הפרקליטות וגזר על הנאשם עונש מאסר משמעותי. אנו מקווים שגזר דין שנותן מענה הולם לאלימות הפושה ברחובות ותרבות היד הקלה על ההדק, יהווה הרתעה משמעותית ויסייע במיגור התופעה".