בעקבות ראיה חדשה: הוארך מעצרם של החשודים ברצח ברוך בורוכוב

אחרי שבדיון הקודם היה נראה כי התיק בדרך למבוי סתום, ביהמ"ש האריך בחמישה ימים את מעצרם של החשודים ברצח בן ה-22 בדירתו בראשל"צ לפני כחודשיים וחצי, לאחר שהמשטרה טענה בדיון כי בידיה האזנה מזירת הרצח, בנוסף לראיית DNA אותה השיגו

ברוך בורוכוב

דווקא לאחר הדיון הקודם, בו נראה שהחקירה הגיעה למבוי סתום, מעצרם של החשודים ברצח ברוך בורוכוב בן ה-22 בראשל"צ לפני כחודשיים וחצי הוארך היום (ראשון) בחמישה ימים. נציג היאחב"ל בדיון, רפ"ק מאור גורן, טען כי מאז השבוע שעבר "ישנה התפתחות דרמטית" בתיק. במהלך הדיון נחשף כי בידי היאחב"ל האזנה מזירת הרצח בו נשמעים קולם של המתנקשים. החשודים מצדם מכחישים, ובמשטרה עדיין לא קיבלו חוות דעת האם הקולות קשורים אליהם.

כזכור, בדיון הקודם קבעה השופטת דורית נוי סבן כי החקירה הגיעה לקצה, וקבעה שאם לא תהיה התפתחות דרמטית החשודים ישתחררו. כמו כן ביאחב"ל הצליחו להשיג ראיית DNA אבל עד כה לא הצליחו לקשור אותם למי מהחשודים, והיא הועברה למעבדות הארציות של המשטרה לצורך הפקת ה-DNA. נציין כי במהלך ימי החקירה האחרונים הוציאו בלשי היאחב"ל את אחד החשודים ולקחו אותו לסיבוב בבית קברות, כולל בקברו של המנוח בורוכוב.

Screenshot 2023 06 21 164604
עורכי הדין תמיר סננס, שחר חצרוני, דורון נוי ומשה יוחאי | צילום: באדיבות המצולמים
השופטת דורית סבן נוי
השופטת דורית סבן נוי

השופטת סבן קבעה בהחלטתה כי "התקבלה ראייה בסוף השבוע שמפלילה את אחד החשודים", אך בגלל שמדובר בפרשה בה מעורבים נוספים - היא יכולה להיות קשורה גם אליהם. לאור זאת נעתרה לבקשת המשטרה והאריכה את מעצרם עד ליום חמישי.

עורכי הדין תמיר סננס, שחר חצרוני, דורון נוי ומשה יוחאי אמרו בתגובה: "אם הייתה ראיית זהב היא הייתה מוטחת בהם. המשטרה מנצלת את 30 ימי המעצר".