כפתו, הכו ודרשו את שעוני היוקרה: ניסיון השוד של ברק אברמוב

שלושת השודדים ארבו לאיש העסקים מחוץ לדירתו והכריחו אותו להיכנס באיומי אקדח. לאחר מכן הם כפתו אותו, חסמו את פיו בנייר דבק, הכו אותו ודרשו את אוסף שעוני היוקרה שברשותו. "הוא עבר טראומה, באיזשהו מקום הוא פחד על החיים שלו"

זמן צפייה: 02:49

שעות ספורות אחרי שנודע דבר ניסיון השוד של איש העסקים ובעלי בית"ר ירושלים ברק אברמוב, התגלו פרטים חדשים על האירוע: מתברר כי השודדים - שנתפסו "על חם" בידי השוטרים - ארבו לאברמוב במשך שעות מחוץ לדירתו שבקומה ה-30 במגדל בפארק צמרת שברחוב ניסים אלוני שבתל אביב, ובאיומי אקדח הכריחו אותו להיכנס פנימה כשהוא הגיע לדירה בסביבות השעה 3:00 לפנות בוקר.

החשודים נכנסו דרך החניון, וההערכה היא כי הם קיבלו מידע מודיעיני לגבי שעת חזרתו של אברמוב לביתו. כשעמד בפתח דלת דירתו, הם יצאו ממחבואם בפיר הזבל של הקומה, ולאחר שהכניסו אותו לדירה הם אזקו אותו בידיו וברגליו, חסמו את פיו בנייר דבק, השכיבו אותו על הרצפה, תלשו את השרשרת, העגיל והשעון היקר שענד, הכו אותו ודרשו את הקוד לכספת, שם הם חשבו שנמצא אוסף שעוני היוקרה שלו.

אברמוב, מהחרדה ומהמכות, נכנס ככל הנראה לסוג של הלם, ולא הצליח להיזכר בקוד. אז הצמידו פלאייר לאוזנו - ואיימו לתלוש אותה. למזלו של אברמוב, שכנים שהבחינו בחשודים בקומה ושמעו את צעקותיו התקשרו למשטרה. כשהשוטרים הגיעו, השודדים לא פתחו להם את הדלת, והם נאלצו להביא מפתחות משומר הבניין.

ברק אברמוב
ברק אברמוב

גם לאחר הפריצה לתוך הבית, שניים מהחשודים הסתתרו באחד החדרים, כאשר החשוד השלישי פנה לשוטרים וטען כי הוא חבר של אברמוב. השלושה, תושבי מרכז הארץ (36, 36, 30), נעצרו בחשד לשוד בנסיבות מחמירות. בתום דיון שנערך בשעות הצהריים בבית משפט השלום בתל אביב הוארך מעצרם של החשודים בארבעה ימים.

ע', חברו של אברמוב, סיפר היום: "הוא מרגיש יחסית בסדר, הוא עבר טראומה, חוויה לא נעימה לאף אחד, וכרגע הוא צריך את השקט שלו. אני לא חושב שמישהו צריך לחוות אירוע כזה, באיזשהו מקום הוא פחד על החיים שלו. מאיימים עליך עם כלי נשק, אתה לא יודע אם יבוא מישהו ויציל אותך, אתה נמצא לבד בבית, סגור איתם".