חשד להשלכת רימונים ופיצוץ מטען: הוארך בשבוע מעצרו של מוסלי

אחרי שבחדשות 13 פורסם לראשונה כי ראש ארגון הפשע נעצר על-ידי יאחב"ל, במסגרת חקירה בנוגע להשלכת רימונים לעבר בתי עבריינים במרכז ופיצוץ מטען חבלה ברמת אפעל - הוארך מעצרו בשבוע נוסף. השופט: "מוסלי חשוד שנתן את ההוראה, ומכאן המעורבות העמוקה שלו בביצוע העבירות"

יוסי מוסלי

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (חמישי) בשבוע את מעצרו של ראש ארגון הפשע יוסי מוסלי, שנעצר בחשד להשלכת רימון בחולון ופיצוץ מטען חבלה ברמת אפעל במסגרת סכסוך בין עבריינים. בתחילת השבוע פורסם לראשונה בחדשות 13 כי מוסלי נעצר על-ידי היחידה הארצית לחקירות בינלאומיות, במסגרת חקירה שמנהלת היאחב"ל בעניין זריקות הרימונים לעבר בתי עבריינים באזור המרכז. מעצרו הוארך בחמישה ימים, וכאמור הוארך שוב היום.

נציג היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל) טען בדיון כי "מדובר בחשד למעורבות בשני אירועים פליליים, שבמסגרתם נעצרו מספר חשודים ובשל כך אנו מבקשים להאריך את מעצרו".

מוסלי, שסירב להגיע לבית המשפט, אמר בשיחת וידאו: "10 דקות לפני כן שוחררו החשודים בתיק המטען, כשאני בכלל הייתי בחו"ל - ואיש לא עשה דבר; אז איך יכול להיות שמשחררים חשודים אחרים ומבקשים להאריך את מעצרי? אני צריך ללכת ולחגוג את החגים בביתי. אין סיבה שאהיה במעצר".

השופט הישאם אבו שחאדה ציין כי אתמול הוארך מעצרם של שלושה חשודים מרכזיים, וכי "מארג הראיות הינו שונה". עוד קבע השופט כי למוסלי מיוחס החשד כי הוא זה שנתן את ההוראה: "מכאן המעורבות העמוקה שלו בביצוע העבירות"

במסגרת החקירה, בוצעו כמה מעצרים בשבועות האחרונים. במשטרה מעריכים כי זריקות הרימונים קשורות למלחמות בין ארגוני פשע.