המשטרה: "סיכלנו התארגנות לפגוע בעבריין ולהצית עסק"

האחים דרור ועומר אלפרון נעצרו ברעננה יחד עם חמישה חשודים נוספים בתום חקירה סמויה, ובחפציהם נמצאו מסיכות סקי ובקבוקי תבערה. מעצרם הוארך בחמישה ימים, אך גורמים המעורים בחקירה טוענים כי אם לא תהיה "התפתחות דרמטית" - הם צפויים להשתחרר בקרוב

ניידת משטרה
ניידת משטרה (ארכיון) | צילום: שאטרסטוק

האחים דרור ועומר אלפרון נעצרו ברעננה על ידי היחידה המרכזית במחוז ת"א, יחד עם חמישה חשודים נוספים, בעקבות חשד כי החבורה תכננה לפגוע באדם ולהצית עסק. כך נמסר היום (שישי) על ידי המשטרה. השבעה נעצרו לאחר חקירה סמויה, ובחיפוש בכליהם נמצאו מסיכות סקי ובקבוקי תבערה. יחד עם האחים נעצרו יוסי טויל, חן אלקבץ, אמיר חי ואיתן בן חמו.

מעצרם של החשודים הוארך בחמישה ימים, אך עם זאת, גורמים המעורים בחקירה טוענים כי העובדה שלא נמצא כלי נשק תקשה על המשטרה להמשיך במעצר, וכי אם לא תהיה התפתחות דרמטית השביעייה תשוחרר. נציג ימ"ר תל אביב טען: "למוצגים שנתפסו מדובר במפגש שנועד לפגוע באדם אחר. בשלב זה אנחנו לא מבצעים הבחנה בין החשודים מהסיבה שכולם נכחו באירוע".

עו''ד שני מורן
עו''ד שני מורן

עו"ד שני מורן המייצגת את החשודים אמרה: "מדובר במעצר שווא מיותר ללא כל סיבה ועילה. אלמלא זהות החשודים, אין ולו סיכוי קלוש למעצר בנסיבות אלו, ואנו סמוכים ובטוחים שתיק זה יסתיים בלא כלום, שכן אין כאן דבר וחצי דבר פלילי ואף לא קרוב לכך".

עו''ד משה יוחאי
עו''ד משה יוחאי

עו"ד משה יוחאי, שמייצג את האחים אלפרון, אמר כי מדובר על "עוד מעצר שווא של משטרת ישראל. אני מאמין שביום שני ישוחרר בלא כלום".