"לא שילם לו מספיק": צעיר מואשם בשיסוף פני הבוס של אחיו

כתב אישום הוגש נגד עדנאן נורי בן ה-20 משועפאט אשר פצע את פניו וצווארו של המתלונן בסכין, לאחר שאחיו טען כי לא שולם לו הסכום שסוכם על עבודתו. המתלונן פונה לבי"ח כשהוא מורדם ומונשם - ובהמשך נאלץ לעבור ניתוחים מסובכים ונגרם לו שבץ מוחי

סכין - אילוסטרציה
סכין - אילוסטרציה | צילום: דוברות המשטרה

כתב אישום הוגש נגד נגד עדנאן נורי בן ה-20 משועפט, לאחר ששיסף את פניו של המנהל של אחיו, משום שסבר שלא שילם לו את הסכום שהיה אמור לקבל.

לפי כתב האישום, עולה כי אחיו של נורי סיפר לו שהמתלונן, אחראי עובדי הניקיון במקום עבודתו של אחיו, שילם לו סכום שונה מכפי שסבר שנדרש. בהמשך לכך, החליט נורי לפגוע במתלונן, ובתחילת חודש אוקטובר הגיע יחד עם אחיו למקום עבודתו, ודרש מהמתלונן לפגוש אותו.

לאחר שנכנסו נורי ואחיו למתחם באמצעות כרטיס העובד שלו, ביקש נורי מאחיו להמתין לו ברכב כשהוא מונע, כדי שיוכלו להימלט במהירות מהמקום. נורי הגיע למשרדו של המתלונן והשניים שוחחו, כשלפתע שלף נורי את הסכין ושיסף את פניו וצווארו של המתלונן.

מייד לאחר מכן נמלט נורי עם אחיו, והשליך את הסכין במהלך הנסיעה. המתלונן פונה לבית החולים כשהוא מורדם, מונשם ונשקפת סכנה לחייו, ובהמשך נאלץ לעבור ניתוחים מסובכים, נגרם לו שבץ מוחי והוא נזקק לשיקום במסגרת אשפוז. בכתב האישום מיוחס לנורי חבלה בכוונה מחמירה, ובנוסף הוגשה בקשה למעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים.