קסדות ולוחית מזויפת: המעצר הפלילי שהבהיל את התושבים בלב ת"א

בלשי היחידה המרכזית של מחוז תל אביב עצרו ארבעה חשודים שמזוהים עם ארגוני פשע, בחשד לקשירת קשר לביצוע פשע. שניים מהם נעצרו עם קסדות ואופנוע שעליו לוחית רישוי מזויפת - ברחוב דיזנגוף שבעיר. שניים אחרים נעצרו בשתי דירות. באחת מהן נמצא אקדח מסוג גלוק

זמן צפייה: 00:35

בתום מבצע מעצרים מורכב, עצרו היום (שלישי) בלשי היחידה המרכזית של מחוז תל אביב ארבעה חשודים שמזוהים עם ארגוני פשע, בחשד שהיו בדרכם לפגוע בעבריין אחר. שניים מהם נעצרו עם קסדות ואופנוע שעליו לוחית רישוי מזויפת, ברחוב דיזנגוף שבעיר. שניים אחרים נעצרו בשתי דירות. באחת מהן נמצא אקדח מסוג גלוק. המעצר גרם לבהלה בקרב תושבים ברחוב המרכזי. במקביל למעצר הוזהר אלי מוסלי אח של ראש ארגון הפשע יוסי - שלא לצאת מהבית.

הארבעה נעצרו בעקבות מידע מודיעיני שהגיע למחלק המודיעין של ימ"ר תל אביב, בפיקודו של נצ״מ אסי צור, ולאחר שהיו תחת מעקב במשך תקופה. הם יובאו מחר להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב.

האקדח שנמצא
האקדח שנמצא

על-פי המשטרה, הארבעה קשורים אחד לשני, ובעקבות זאת נערכו כוחות בילוש סביב רחוב דיזנגוף ותצפתו על שניים מהם. סמוך ל-10:00 בוצע המעצר: שני חשודים נתפסו עם קסדות, כפפות ואופנוע עם לוחית רישוי מזויפת - אך ללא נשק. במקביל, צוותי בילוש נוספים פשטו על בתיהם של שני חשודים נוספים - שגם לגביהם התקבל מידע מודיעיני, ובביתו של אחד מהם נתפס כאמור אקדח גלוק.