ללא מעצורים: תיעוד - אופנוען זרק אבן וניפץ שמשת רכב בכביש 1

תושב שכונת בית צפאפא שבעיר הבירה רכב על אופנוע בעת שהסתכסך עם נהג רכב אחר, בדרך בגין. רק במזל האירוע לא נגמר בנפגעים בנפש, האופנוען התפרע על הכביש, ניפץ את מראת הרכב שתקף - והפריע לנהגים אחרים בכביש. בזכות מצלמה על שמשת הנהג האופנוען אותר ונעצר - והשבוע הוגש נגדו כתב אישום חמור. "בנס לא נגרמו נזקים חמורים יותר"

זמן צפייה: 01:15

רוכב אופנוע, תושב שכונת בית צפאפא שבמזרח ירושלים, השליך אבנים על כלי רכב בדרך בגין על כביש 1, עורק הכניסה המרכזי לירושלים, בשבוע שעבר - ורק במזל האירוע לא נגמר בנפגעים בנפש. לא מדובר בפיגוע לאומני, אלא האופנוען שנסע בכביש נקלע למריבה עם נהג אחר.

בתיעוד ממצלמות הרכב שהותקף, ניתן לראות איך האופנוען מתפרע על הכביש, חוסם נהגים אחרים ואף מנפץ את מראת הרכב של הנהג שאיתו הוא רב. האופנוען המשיך לרדוף אחרי הנהג ואיים על כלי רכב אחרים, ולבסוף שלף אבן מכיסו, השליך על שמשת הרכב - ונמלט מהמקום.

מעצרו של האופנוען הוארך מעת לעת, עד להגשת כתב אישום נגדו. הודות למצלמות הרכב אותר החשוד, והשבוע הוגש נגדו כתב אישום חמור. גורם במשטרה מסר: "רוכב האופנוע סיכן את חייו, את חייו של הקורבן ואת חייהם של משתמשי הדרך - בנס לא נגרמו נזקים חמורים יותר בנפש או בגוף".