צעירה טוענת: "חברה הראתה את דירתה לגבר - שניסה לאנוס אותה"

תושבת ת"א טענה בפייסבוק כי גבר הגיע לדירת חברתה, שהציגה אותה להשכרה, וניסה לתקוף אותה מינית. לטענתה הוא חנק את הצעירה, ולאחר דקות בהם נאבקו השניים - החשוד ברח. המשטרה פתחה בחקירה

69112069 10162144590035582 101
הדירה שהצעירה הראתה להשכרה וכמעט נאנסה | צילום: פייסבוק

מרים לקסמן, תושבת תל אביב, פרסמה היום (ראשון) פוסט בדף הפייסבוק "Secret Tel Aviv" שבו טענה כי חברה שלה כמעט נאנסה כשהציגה את הדירה שלה לסאבלט – השכרה של דירה לתקופה קצרה. לחדשות 13 סיפרה לקסמן על הפוסט שכתבה, ועל האירוע שבו לפי החשד חברתה הותקפה.

"היא הייתה לבד בדירה, כשהבחור הגיע הוא לא שאל דבר על הדירה אלא רק על חייה האישיים, מה שגרם לה להרגיש לא בנוח. היא ביקשה ממנו לעזוב ולהפנות שאלות לבעלת הדירה. לאחר מכן היא שלחה הודעת טקסט לבעלת הדירה בה היא כתבה לה לא להשכיר לו את הדירה כי הוא 'קריפי'"", סיפרה.

שכונה בלב תל אביב
שכונה בלב תל אביב, ארכיון | צילום: חדשות 13

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

"עסק מסובך": כיווני החקירה בתעלומת הרצח של נאוה אלימלך

הישראלים שתרמו להגנת הצעירה הבריטית: "הראנו שלא כולנו זהים"

300 קילוגרם סמים בשווי מיליוני שקלים: סוכלה הברחת ענק ממצרים

"לאחר 30 דקות הוא חזר, דפק על הדלת, כששאלה מי זה הוא ענה בקול של אישה 'זאת אני'", סיפרה לקסמן. "היא חשבה שאולי מדובר בי, מאחר והיינו אמורות להיפגש עשר דקות מאוחר יותר בדירה".

"היא פתחה מעט את הדלת, והוא שאל אותה אם הוא יכול להשתמש בשירותים", המשיכה לקסמן. "היא אמרה לו שיש מספיק מסעדות למטה ושהוא יכול להשתמש בשירותים שלהן. בשלב זה הוא בעט בדלת, העיף אותה לרצפה ונעל את הדלת. לאחר מכן הוא גרר אותה על הרצפה מהשיער, אך השכנים שמעו את הרעש מהתגרה ביניהם. כשהגיעו לדירה ופתחו את הדלת הוא נמלט".

בפוסט הפייסבוק המקורי כתבה: "חברה שלי הראתה את הדירה שלה כדי לסאבלט אותה. אחד האנשים שהגיעו לראות את הדירה חזר בשלב מאוחר יותר וביקש להשתמש בשירותים. כאשר היא לא הרשתה לו, הוא בעט בדלת וניסה לאנוס אותה".

"במזל, לאחר כמה דקות של מאבק, אחרי שהוא חנק אותה ותלש חלק מהשיער שלה, היא הצליחה להגיע לדלת, פתחה את המנעול והשכנים נכנסו", המשיכה. "הבחור נמלט והמשטרה לא תפסה אותו, כלומר זה יכול לקרות שוב. הוא תיקשר דרך חשבון פייסבוק אשר נמחק מיד לאחר התקרית".

מהמשטרה נמסר בתגובה: "מיד עם קבלת הדיווח הגיעו כוחות משטרה וזיהוי פלילי שפתחו מיד בחקירה ואיסוף ראיות מהמקום".