אחרי כחודשיים: נעצר חשוד במעורבות בשוד הכספות הגדול בת"א

לאחר שהמשטרה דיווחה שהיא מחזיקה בפרופיל של חשוד פוטנציאלי, אתמול נעצר גבר בן 40 תושב נתניה בחשד למעורבות במעשה. בהמשך לכך, המשטרה תבקש להאריך את מעצרו. כזכור, במסגרת הפריצה לחדר הכספות נגנב רכוש בשווי מיליוני שקלים

זמן צפייה: 01:21

כוחות המשטרה עצרו אתמול תושב נתניה בן 40 בחשד למעורבות בשוד הכספות לפני כחודשיים בתל אביב - כך עודכן היום (שלישי) על ידי המשטרה. בהמשך, המשטרה תבקש להאריך את מעצרו של הגבר בדיון בבית משפט השלום בתל אביב. עורך דינו של החשוד, ג'קי סגרון, מסר בתגובה: "למרשי אין כל קשר לאירוע". בתוך כך, מעצרו של החשוד הוארך ב-3 ימים נוספים.

כזכור, בתחילת חודש שעבר פורסם לראשונה בחדשות 13 על התפתחות דרמטית בשוד הכספות בתל אביב, כאשר דווח כי המשטרה מחזיקה בפרופיל של חשוד פוטנציאלי. עוד עלה מהחקירה כי החשוד ביקר בעבר בתוך חדר הכספות. בנוסף, בעזרת אמצעים טכנולוגיים הצליחו החוקרים להגיע לראיות משמעותיות הקשורות לשודדים שהיו בתוך הכספת.

שוד כספות בתל אביב
שוד כספות בתל אביב

כאמור, בתחילת השנה נשדד חדר כספות פרטי במרכז תל אביב כאשר במהלך השוד, כפתו הפורצים את השומר שהיה במקום ופרצו את הכספות. מדובר בחדר כספות פרטי שמאובטח באמצעים טכנולוגיים חדישים ביותר. השודדים פרצו לעשרות תיבות בהן פריטים בשווי מיליוני שקלים - ונמלטו מהמקום.

מהחקירה הראשונית עלה כי השוד היה מתוכנן, כאשר החשודים עשו "עבודת שטח" לפני שהגיעו. שלושה ימים לפני השוד, החשודים התקשרו למקום וקבעו תור לשכירת כספת. ביום השוד, הם הציגו לשומר את ההזמנה, הוא אישר את כניסתם, והעביר אותם בדלתות שמובילות לחדר הכספות. לפני הדלת האחרונה, שם היו צריכים השניים טביעת אצבע, שלף אחד השודדים אקדח וביקש מהשומר לפתוח אותה. מיד לאחר מכן כפתו את השומר והשאירו אותו בחדר צדדי.

עו''ד ג'קי סגרון
עו''ד ג'קי סגרון