לא הוכנסו למועדון - וירו במאבטחים: שניים נפצעו בינוני בת"א

המשטרה פתחה בחקירה בעקבות דיווח על ירי בכניסה למועדון ברחוב קיבוץ גלויות בדרום העיר, ומפרטי החקירה הראשוניים עולה חשד כי הרקע לאירוע הוא מניעת כניסה למועדון. כעבור כמה שעות נעצרו שני תושבי ראשל"צ בחשד לירי, הפצועים פונו לביה"ח איכילוב

זמן צפייה: 00:20

שני תושבי ראשון לציון בני 35 ו-21 נעצרו הבוקר (שישי) בחשד לירי בכניסה למועדון בתל אביב, ופציעתם של שניים מהמאבטחים במקום. המשטרה פתחה בחקירה לפנות בוקר בעקבות דיווח על ירי לעבר מאבטחים מחוץ למועדון ברחוב חיים בן עטר באזור דרך קיבוץ גלויות שבדרום העיר, וכעבור כמה שעות נעצרו החשודים שנמלטו מהמקום.

מפרטי החקירה הראשוניים עולה חשד כי הרקע לאירוע הוא מניעת כניסה למועדון. צוותי רפואה שהוזעקו לזירה פינו את שני הפצועים לבית החולים איכילוב כשמצבו של אחד מהם, בן 28, הוגדר בינוני-קשה, ושל השני, בן 25, הוגדר קל-בינוני. לאחר שהחשודים נעצרו על ידי שוטרי תחנת יפו הם הועברו לחקירה, ובהמשך הם יובאו לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרם.

זירת הירי במועדון בתל אביב
זירת הירי במועדון בתל אביב | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

כפיר ורסנו, חובש מיחידת האופנועים של מד"א, סיפר: "כשהגענו למקום הייתה המולה, הובילו אותנו למבנה, בחדר המדרגות ראינו 2 גברים פצועים שוכבים, אחד מהם גבר כבן 28 היה מעורפל הכרה עם פציעה חודרת, והשני גבר כבן 25 היה בהכרה מלאה עם פציעה מירי, סיפרו לנו שהם נפצעו בארוע אלימות שהיה מעורב בירי, הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים ובעזרת השוטרים שפינו לנו את הדרך מההמולה פינינו את 2 הפצועים לבית החולים כשמצבו של אחד קשה והשני קל".

מאיר יערי ומאיר פרידמן, חובשי איחוד הצלה, סיפרו: "הענקנו בזירה סיוע רפואי ראשוני לשני נפגעים באורח בינוני, ולאחר מכן שניהם פונו לבית החולים איכילוב להמשך קבלת טיפול רפואי".