ניסיון חיסול בלב תל אביב: עו"ד בן 63 נורה ונפצע באורח בינוני

צוותי מד"א שהוזעקו לזירה פינו את הפצוע לביה"ח איכילוב כשהוא סובל מפציעה חודרת בבטנו. כוחות משטרה גדולים סגרו את האזור ועצרו חשוד בירי. מפרטי החקירה הראשוניים עולה כי עורך הדין היה היעד לחיסול - והוא גם זה שהתקשר למשטרה

זמן צפייה: 00:52

ניסיון חיסול בלב תל אביב: גבר בן 63 נורה הערב (ראשון) ברחוב יהודה הלוי בתל אביב ונפצע באורח בינוני. כוחות משטרה גדולים סגרו את האזור, עצרו חשוד במעשה ותפסו את האקדם ששימש על פי החשד לביצוע הירי.

על פי פרטי החקירה הראשוניים עולה כי עורך הדין, שהורשע בעבר בעבירות מרמה, היה היעד לחיסול, והוא גם זה שהתקשר למשטרה. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירה העניקו לפצוע טיפול רפואי, ופינו אותו לבית החולים איכילוב בעיר כשהוא סובל מפציעה חודרת בבטנו.

זירת הירי בתל אביב
זירת הירי בתל אביב | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90
זירת הירי בתל אביב
זירת הירי בתל אביב | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90
זירת הירי בתל אביב
זירת הירי בתל אביב | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

מוקדם יותר היום נרצח קשיש בן 80 בדירה ברחוב חובבי ציון בחדרה. בנו של הקשיש, גבר בשנות ה-40 לחייו, נעצר בחשד שכרת את ראשו של אביו וניסה להחביא אותו בארון. השכנים שמעו זעקות והזעיקו את המשטרה, וכאשר הגיעו שוטרי תחנת חדרה למקום הם הבחינו בבן כשהוא מנסה לרצוח גם את אימו - ובעזרת אקדח טייזר הצליחו להפריד ביניהם. האם, בשנות ה-70 לחייה, נפצעה באורח קל.

זירת הרצח בחדרה
זירת הרצח בחדרה | צילום: דוברות המשטרה

מפקד מחוז חוף, ניצב דני לוי, קיים הערכת מצב בזירת הרצח בחדרה והחליט על חקירת האירוע ביחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב מנשה. מהמשטרה נמסר כי "מפקד המחוז שיבח את השוטרים שהוזעקו למקום, חתרו למגע תוך מספר דקות, פרצו את הדלת והצילו את חייה של האם ששכבה על הרצפה ומעליה רכן החשוד שחנק אותה כשהסכין לידו".