חשד לרצח בחדרה: גופת קשיש נמצאה בדירה, בנו נעצר

שוטרים שהוזעקו לדירה בחדרה מצאו גבר כבן 80 ללא רוח חיים. בנו, בשנות ה-40 לחייו, נעצר בחשד שכרת את ראשו של אביו וניסה להחביא אותו בארון. השכנים שמעו זעקות והזעיקו שוטרים, שהגיעו כשהבן ניסה לרצוח גם את אימו - והצילו את חייה ברגע האחרון

זמן צפייה: 01:19

חשד לרצח: גופת קשיש בן 80 נמצאה היום (ראשון) בדירה ברחוב חובבי ציון בחדרה. בנו של הקשיש, גבר בשנות ה-40 לחייו, נעצר בחשד שכרת את ראשו של אביו וניסה להחביא אותו בארון. השכנים שמעו זעקות והזעיקו את המשטרה, וכאשר הגיעו שוטרי תחנת חדרה למקום הם הבחינו בבן כשהוא מנסה לרצוח גם את אימו - ובעזרת אקדח טייזר הצליחו להפריד ביניהם. האם, בשנות ה-70 לחייה, נפצעה באורח קל.

מפקד מחוז חוף, ניצב דני לוי, קיים הערכת מצב בזירה והחליט על חקירת האירוע ביחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב מנשה. מהמשטרה נמסר כי "מפקד המחוז שיבח את השוטרים שהוזעקו למקום, חתרו למגע תוך מספר דקות, פרצו את הדלת והצילו את חייה של האם ששכבה על הרצפה ומעליה רכן החשוד שחנק אותה כשהסכין לידו".

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2308271932' autoplay='0' credit='' desc='רפ"ק איציק גבאי: "זירה קשה ומורכבת"' poster='' kid='1_hk64ci2f' duration='62']

רפ"ק איציק גבאי, סגן מפקד תחנת חדרה, סיפר: "סמוך לשעה 14:00 התקבל דיווח על אירוע של צעקות בדירה בחדרה. הגענו במהירות למקום, זיהינו את הדירה וכוחות כבאות והצלה פרצנו את הדלת. נכנסנו לדירה וזיהינו את החשוד כשהוא רוכן מעל אימו וחונק אותה, תוך כדי שהוא מחזיק סכין בידו. השתלטנו במהירות על החשוד, אזקנו וכבלנו אותו. תוך כדי סריקת הדירה זיהינו גופת גבר".

"האם פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים הלל יפה, בעוד שהחשוד נחקר כרגע אצלנו והוא יובא לדיון בהארכת מעצר", הוסיף רפ"ק גבאי, "מדובר בזירה קשה ומורכבת - על הגופה התגלו סימני אלימות קשים ביותר. כוחות מחוז חוף פועלים בדירה. ברצוני לשבח את השוטרים שהגיעו במהירות רבה מאוד לזירה והצילו את חיי האם ללא ספק. כך מנענו רצח נוסף בזירה".

זירת הרצח בחדרה
זירת הרצח בחדרה | צילום: דוברות המשטרה

פראמדיק מד"א מחמד קייסי סיפר: "כשנכנסנו לדירה ראינו את הגבר כשהוא מחוסר הכרה. ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".